Vad är alla??
Vad sysslar alla med idag? Känner mig ensam framför datorn! 
Själv sitter jag på jobbet… Vad har ni andra hittat på för kul idag?
Ja, var är alla?
Jag har varit hos tandläkaren på morgonen och dragit ut en tand. Det var otäckt och nu gör det ont!
Mina missar är ute i kattgården för det är en underbar kväll. Jag sitter ute och läser o har det mysigt.
//Bettan
Usch för tandläkare!!! Fast nu har jag äntligen fått tag på en trevlig tandläkare där jag slipper vara rädd :)
Här har det regnat hela dagen, grått och mulet än.

Vi har lämnat pojken vår till övernattning på fritids ikväll, spännande! Alla barnen fick välkomstbål gjord på hallon, sen skulle de hitta på massor av mys hela kvällen.
Nu har vi tittat på en komedi på Tv och ätit en god middag ihop.
Här har också regnat ute ikväll!
Lite mulen och småregnig dag i Umeå. Varit ute och ridit, hästen åker på sommarbete till Luleå idag, lite trist. Har också varit och hälsat på mitt ex som ligger på lassa. Han blev sparkad av en häst i ansiktet för två veckor sedan. Nu är han opererad och, tro det eller ej, på bättringsvägen. Han hade änglavakt…..

hmm jag har vart hemma och haft PMS surat allmänt o klagat på vädret
Ha ha 

Stackars dig!
Jag kommer bara in en liten sväng, har idag fått ytterligare en årsring…
#7 GRATTIS!!

Ja vi har vare å kolla på vännernas nya hus vi. I söndags när vi va dit fanns bara en grop…
…å i dag stod där ett hus!!!
Helt otroligt, badrummen va färdiga å tvättstugan likaså (me våtrummsmatta & golv), köksskåpen va på plats & allt! Nu skulle typ bara taket på, sen skulle allt anslutas (el & avlopp) sen så e d klart!
Helt otroligt alltså!

Mvh!
Tina
jag har varit på "grillkväll" med reikigänget ute i Stengungsund
så nu är magen mätt o belåten
dags att ta itu med kalorijakten igen
Grattis AnnicaK till din nya årsring hehe