Sturdi show shelter
Hej!
Jag undra var man kan köpa de billigaste å snyggaste Sturdiburar?
Tacksam för tips 
Sussie
Och inte RC:s fula
den har jag..
jag köpte min dubbel uts sturi bur i danmark på en fife uts. där en main coon uppfödare sålde.. jag kommer inte ihåg hennes uppfödning :/ men jag betalade då i januari 2011, 1900 DKK plus 249 DKK för hängmattan i…
jag skulle kolla upp vad det kostar att köpa direkt från Sturdi products i USA..
för det som man måste maila och fråga är ju vad frakt (och tull om man har otur) kommer kosta..
dollarn är så pass svag idag att en likadan dubbelbur som jag köpte i danmark 2012..
kostar idag på deras sida 169.95 $ = 169.95 x 6.56 = ca 1115 sek…
räknar jag om det jag betalade 2011 (Januari) så betalade jag: to 2149 dkk=
2149 * 1,20= 2578 sek!!
jag tror inte att frakten från usa överstiger totalkostnaden.. skulle jag köpa flera burar idag skulle jag gå via huvudsidan i USA.. dels har de fler modeller som inte finns i Europa, samt att den Europa uts buren de har är lite mindre (den finns i två storlekar , höjden främst som skiljer sig åt) Lycka till! 
vet även att www.zooplus.com har sturdi.. några produkter.. och så tror jag även swecat.. man får kolla runt efter bästa pris…

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
Härifrån har jag köpt både bur och väska till bra pris. Trots fraktkostnad så blir det billigare än att köpa i Sverige:
Tusen tack alla
tror det får bli en Zebrafärgad 
#4 just det så heter hon :) tackar.. minnet svek mig