Några bilder på SingSing
Oj vad de har vuxit
så fina..hihihi jag det är inte alltid lätt att få dom till att fastna på bild
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Oh vad fina
//Tessan
Så söta!
//Susanne
Tack, vad kul att ni tycker om dem :-) Det värmer ett utarmat uppfödarhjärta !

DOm ser fina ut, men menar du att ingen nappat på någon annons på dom? Är det så svårt att sälja kattungar idag?
Lycka till med de två gullegrisarna ändå
MVH Elis
Tack, tack Elis Det verkar gå väldigt trögt att sälja rasrena katter…. kanske för att det finns så otroligt många blandisar

Jättefina båda, hoppas du hittar nya och goa familjer till dem.
// Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Du kommer snart att hitta hem till dina älsklingar snart. Här i trakterna verkar det inte vara svårt att sälja kattungar i alla fall.Har haft rätt så många förfrågningar på kort tid nu,så det har säkert lättat lite.
Håller tummarna att du hittar rätt hem snart!
Kram!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Så stora dom blivit
// Mia
Tackar så mycket för era uppmuntrande ord om mina "små" pälsklingar !
jättefina…
ja..det verkar som det är svåra tider nu igen
verkar vara fler som har det så
jag har ju inte haft ungar på nåt år nu:)
Tack Annkis
är det trögt för er andra med och sälja kattungar??? ha hört att det gå trögt.
ha en bra dag. kram
Mina är alltid stor efterfrågan på, aldrig suttit kvar med en kattunge och jag annonserar inte förrän de är klara att byta hem.
Jätte fina båda två! :)
//Sara
tycker inte det varit trögt, har hjälpt till att annonsera ut 5 kattungar och fick flera förfrågningar på dem alla. men det går väl upp och ned, det är ju efter sommaren nu och då har folk kanske spenderat en del på semestern, också att tänka på att det finns väldigt väldigt mycket kattungar nu efter sommaren och därför kanske man inte får lika många förfrågningar. det är alltid upp och ned, men trögt tycker jag inte att det är.
Sajtvärd på Perser iFokus
ok ha bara fått en tingad va därför jag undrade. massa förfrågningar men sen händer inget mer va därför jag tycker det är segt. men det klart mina är levklara 20 och 27 oktober kanse därför folk väntar???.
ha en bra dag. kram
tänkte ställa kull i dec på äk kanse bra reklam el???.
pollys.
ha en bra dag. kram
folk svarar för det mesta på flera annonser och vill få en känsla av katterna och uppfödaren innan de bestämmer sig, sedan tar dem den katt de känner passar bäst för dem. många som kommer och tittar men sedan bestämmer sig för en annan, så är det :)
18, ja, det är alltid bra att visa upp vad man har och vem man är, kul
tack 20. vad menar du mallla bralla eg????.
ha en bra dag. kram
jag svarade på ditt inlägg där du skrev att du fick många förfrågningar men sedan händer inget, då förklarade jag att det inte är så konstigt då köpare ofta hör av sig till flera samtidigt innan de bestämmer sig.