Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 1182 ggr
SussiF
0

Några bilder på SingSing

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej å hå här kommer några lite nyare bilder på SingSing (cpc) som fortfarande inte hittat ett eget hem… Det har inte heller lillasyster Singoalla.

Hon är en supergo' katt som älskar att vara i famnen och gosa!

Hennes syster ville inte vara med på bild så jag lägger in en lite äldre bild på henne:

Marita-L
0

Oj vad de har vuxitGladså fina..hihihi jag det är inte alltid lätt att få dom till att fastna på bildFlört

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Tessan73
0

Oh vad fina

//Tessan

Livandas
0

Så söta!

//Susanne

SussiF
0

Tack, vad kul att ni tycker om dem :-) Det värmer ett utarmat uppfödarhjärta !

Fillifjonkan
0

DOm ser fina ut, men menar du att ingen nappat på någon annons på dom? Är det så svårt att sälja kattungar idag?

Lycka till med de två gullegrisarna ändå

MVH Elis

SussiF
0

Tack, tack Elis Det verkar gå väldigt trögt att sälja rasrena katter…. kanske för att det finns så otroligt många blandisar

Cajza
0

Jättefina båda, hoppas du hittar nya och goa familjer till dem.

// Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

englagirl
0

Du kommer snart att hitta hem till dina älsklingar snart. Här i trakterna verkar det inte vara svårt att sälja kattungar i alla fall.Har haft rätt så många förfrågningar på kort tid nu,så det har säkert lättat lite.

Håller tummarna att du hittar rätt hem snart!

Kram!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

miascharming
0

Så stora dom blivitSkrattande

SussiF
0

Tackar så mycket för era uppmuntrande ord om mina "små" pälsklingar !

Annkis54
0

jättefina…
ja..det verkar som det är svåra tider nu igen
verkar vara fler som har det så
jag har ju inte haft ungar på nåt år nu:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

SussiF
0

Tack Annkis

jenay
0

är det trögt för er andra med och sälja kattungar??? ha hört att det gå trögt.

Skrattandeha en bra dag. kram

[Erhard]
0

Mina är alltid stor efterfrågan på, aldrig suttit kvar med en kattunge och jag annonserar inte förrän de är klara att byta hem.

SaraGutis
0

Jätte fina båda två! :)

//Sara

mallabralla
0

tycker inte det varit trögt, har hjälpt till att annonsera ut 5 kattungar och fick flera förfrågningar på dem alla. men det går väl upp och ned, det är ju efter sommaren nu och då har folk kanske spenderat en del på semestern, också att tänka på att det finns väldigt väldigt mycket kattungar nu efter sommaren och därför kanske man inte får lika många förfrågningar. det är alltid upp och ned, men trögt tycker jag inte att det är.

Sajtvärd på Perser iFokus

jenay
0

ok ha bara fått en tingad va därför jag undrade. massa förfrågningar men sen händer inget mer va därför jag  tycker det är segt. men det klart mina är levklara 20 och 27 oktober kanse därför folk väntar???.

jenay
0

tänkte ställa kull i dec på äk kanse bra reklam el???.Cool pollys.

mallabralla
0

folk svarar för det mesta på flera annonser och vill få en känsla av katterna och uppfödaren innan de bestämmer sig, sedan tar dem den katt de känner passar bäst för dem. många som kommer och tittar men sedan bestämmer sig för en annan, så är det :)

[Erhard]
0

18, ja, det är alltid bra att visa upp vad man har och vem man är, kul

jenay
0

tack 20. vad menar du mallla bralla eg????.

mallabralla
0

jag svarade på ditt inlägg där du skrev att du fick många förfrågningar men sedan händer inget, då förklarade jag att det inte är så konstigt då köpare ofta hör av sig till flera samtidigt innan de bestämmer sig.