Nybadad Trinity!
Jättefin blev hon!! Vacker katt :)
Nämen va fin hon är helt ljuvlig jättefin päls,henne kan du vara stolt för.Lena
Hälsningar LENA

Tack!!! Egentligen så va hon väldigt fin i pälsen innan jag abdade henne, dastän hon inte har blivit badad sen hon kom för över en månad sen.
Nu ska jag ta hand om min lilla gris Nicke (inget illa menat carina ). Det va liksom inte menat att han skulle va vit för han hittar alla möjliga ställen o skita ner sig i
O nu verkar han vara i trotsåldern nu. Vi får väll se om det blir nå kort på han!!!

Kan ju vara en gullegris också ;-)

HaHa nä Natalie jag tar inte illa upp
Hoppas han skärper sig! hälsa fr mig och säg annars kommer gammelmatte hjälper till!
Så fin hon är, nu får jag dåligt samvete med mina som behöver bada. Får ta mig i kragen och se om det kan bli bad till helgen
Bodil

Nicke har varit så gullig i natt, han hade nog lite dåligt samvete över att han bråka så myckket igår. han ska praktiskt taget ligga på mit ansikte o om jag vänder mig om hoppar han över till andra sidan. Det e gulligt, fast bara en stund!!
Trinty vill istället ligga på mig, så det är mycket katt o lite Natalie som syns i sängen 

HaHa ja jag kan se detta framför mig. de tycker om dig! Jag har 2 st som slåss varje kväll om mig, min Diva och Merlin. Igår satte de mördarblickar i varandra för de inte kom överens om mig,
Åh va kul att se hur fint hon har det hos er! Jag är sååååå glad för att ni kunde ge henne ett hem. Hon blev jättefin efter sitt bad. Pussa på henne från mig
/Lotta
/Lotta

Det ska jag göra Lotta! Hon trivs jätte bra här hos oss nu! Har släppt sin spärr hon hade i början o e verkligen hel go nu!