Till salu Chinchilla och Shaded
Uppdaterade uppgifter 20121004..de är sig ganska lik än idag vid 13 veckors ålder..på bilderna är de 7 veckor
Dessa tre säljs i första hand till sällskap ev.utställning. De är leveransklara nu.
Vid intresse så skicka mej ett meddelande här eller sök upp min hemsida och min ordinarie mail. På min hemsida finns det även mer info. http://www.heliotropes.se
Först ut är en kurrig och trevlig liten Chinchillakille Qurius. Han kommer gärna högt kurrande med svansen väääldigt högt buren som han även svänger lite med..likt en hund som kommer glatt småviftande på svansen..han är lika "tossig" som Mor sin..en liten clownkatt.

Besiktad UA.
Här är Shaded Silver tjejen Qamille. Hon är väldigt framåt och vill vara med,hon älskar att få ta en tuff "fajt" med fjädervippan som hon snabbt hänger sig fast i..
Besiktad med anm.skevt bett,ett bett som hon inte har några besvär med idag, men man får hålla lite extra koll på bettet vid tandbytet,oftast går det bra.Hon säljs endast sällskap.
söta dom är är det bara chincilla som räknas som klassisk per???
ha en bra dag. kram
De sötisarna blir inte svårsålda!
Oj oj oj bara så söta! Hanen på bild nummer 2 är ju bara underbart rar där! Chinchilla o shaded är ju det vackraste av färger tycker jag o givetvis finast på perser med alla fluffig päls.
åh jag föll för Qaramelle, såååå näpen
Sajtvärd på Perser iFokus
Så vackra o lyckad bild!
Hej!
Otroligt docksöta missar! Särskilt Qaramelle.
Ni söker ingen fodervärd åt en Chinchilla flicka?
Med vänlig hälsning,
Nathalie

Underbara - alla tre.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
Fiiina <3 Tussebarn.
/Stina
Besiktad UA.