Och så regnar det igen :(
Här har vi kämpat helamorgonen med våtdammsugaren på altanens konstgräs, nu kommer regnet igen, och gubben min skäller på den skäggige..f….däruppe!
Carina, håll kvar regnet hos dej, jag vill INTE ha mer av den varan idag, fick så det räckte igår. Jag får besök av en helvild bearded collie som ska vara här över natten och hur det ser ut då den har gjort sina race i trädgården och sen in är obeskrivbart så får gräsmattan vara torr så är jag glad.

Det kan jag tala om hur det ser ut
Har en stor schäferhane(långhårig) och en mini mopp vår Kajsa, vi har skogen utanför dörren o en lerig tomt. Fram med moppen
Låt den stå framme!
Den är framme + att barngrindarna är monterade så katterna får fristad någonstans, hunden bor med perser vanligtvis men mina är inte lika glada i henne som hon är i dem. Hemma hos dem leker hon och deras perserhane mycket vilt och persern sätter skräck i grannskapets hundar som kommr på besök 

HaHa Härligt! Ja vi
åra hälsar ju glatt på andra hundar också, de förstår inte att de kan bitas om de blir för närgågna.Glömmer aldrig på andra stället så sprang vår huskatt fram till några som va ute gick promenad med en mindre hund, mimmi sprang ram och började strka sig mot hunden fram o tillbaka, ni skulle sett minen på denna lilla hund.

Regnar det bara i Kungsbacka? Här är ju så lugnt liksom på fokus idag :) ja sen kan man ju undra om det finns så mkt regn över till er andra, vi har nog snart ett hav här
hahahaha en typisk midsommar..ut med dynorna äta in med dynorna äta färdigt inne..fint väder så ut med dynorna å äta efterrätt..in med dynorna..hahahaha
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Jag avskyr detta
Jag vill ha sol! Sitta dricka kaffe o mysa ute. Hundarna vägrar gå ut om inte jag går först
Så där står jag i Ösregnet med en hund som sitter o stirrar på mig precis som: När ska vi gå in igen då? Då får jag börja springa runt o busa för den lilla ska bli kissnödig. Jaha så tar jag et varmt bad för jag fryser så!