Perser iFokus

Perser

Etikett06-till-salu
Läst 1882 ggr
gordon6
0

renrasig perser sökes

hejsan,

söker perser med stamtavla,hona och hane,allt av intresse.ev för utställning och ev för avel.men det är inte bestämt ännuObestämdhar tittat runt lite hos olika uppfödare och på blocket.men det är svårt att bestämma sig….provar att lägga ut här så hoppas jag att just någon här tycker att just vi ska ska köpa eran/era pissimissar.vi är ett par som bor centralt i en 4:a på 140kvm.så det är en rymlig lgh:)vad har jag för planer???jo först och främst så vill jag ha 1-2 perser för sällskap,och ev börja med utställning.avelsplaner???ja sugen är jag ju men det ligger lite längre fram i tiden.är hemma om dagarna så den/de behöver aldrig vara hemma ensamma.silvershaded,chinchilla,vit är vad jag är ute efter.vill ha en ljus variant.så tex en kol-svart perser är inte intressant.hör gärna av dig/er med bild på pissimissenSkrattande

heliotropes
0

Jag har dessa till salu om det skulle vara något intressant?

till salu tråd

Eva // medarbetare på Perser

Erna
0

Jag föder upp chinchilla, shaded silver och golden. Just för tillfället har jag inget för avel, men kolla gärna min hemsida. Ny silverkull väntas i okt.

www.yamacatos.se

Sök under Till salu på sidan.

Erna Dahlhjelm

Yamacatos Perser & Exotic

sedan 1977

Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

boris1
0

Jag har en kull med EXO/PER. Dom är sju veckor nu,finns en PER hane,Silvertabby.

imsevimses.se

Jina
0

#3 Har ni slutat helt med CRX och MCO?

boris1
0

Inga CRX kvar,jo en kastrat.lev HCM på alla linjer….Har MCO,väntar en kull där!

Jina
0

Vad trist! :(

jenay
0

jag har en rödsilvertabby exo hane om, det är av intresse.?

Skrattandeha en bra dag. kram

jenay
0

även helvit per hane.

gordon6
0

hej jenay

skulle du vilja lägga upp en bild på din vita hane?vart bor du?berätta gärna lite mer om hanen

tack på förhand:therese

mallabralla
0

men var det inte i den vita hanens kull det vart missbildningar? tänker iom att gordon6 vill ha till avel ev.

eller var det andra kullen?

Sajtvärd på Perser iFokus

jenay
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nr.10. NEJ det är daimys kull du tänker på nu.

har en helvit snygg per hane till avel och utsl i pollys kull. lugn och gosig är han med. kallar han för Lee Riley.

ursäkta det gula han tuttar tutte forfarnde. hehe. han är nytvättad.Cool.

jenay
0

ps therese mejl mig på min mjel jenay033-033@hotmail.com kan jag

berätta mer vart jag bo osv. läs gärna på min hemsidaCool

www.snuttan.dinstudio.se

jenay
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lee Riley. han är 8 vec nu.

mallabralla
0

ok, då blandade jag ihop kullarna ;) söt var han iaf

Sajtvärd på Perser iFokus

jenay
0

japp inte lätt men jag hålle rreda på dom ailf tack ja han är jätte trevlig.

yadhayezibas
0

Synd att han redan är gul. Vill man ställa ut så vill man inte ha en missfärgad kattunge. Tar evigheter att få bort det där för man får trimma bort det och vänta på att ny päls växer ut. Så ett tips till dig är att hålla efter dina kattungar så de inte blir så där missfärgade. Jag föder upp vitfläck själv och jag vet vilket pyssel o jobb det är att hålla det vita vitt men har man en sån färg så måste man det. :))

jenay
0

tack för tipset. jag gör så gott jag kan.

jenay
0

så gul är han inte.

MonicaLagerquist
0

#18 Har är ju gul i halva ansiktet.Vad för mat äter de.Vissa sorter färgar mer än andra.

Stolt ägare till tre La permer

jenay
0

jag tvättar ansikte på han och hans syskon ha du några tips el??. dom få iams. bra foder. han tuttar mycket fortfande med.Cool