Godmorgon Midsommardagen!
Vi fick ett riktigt trevligt midsommarväder med sol och blå himmel till sist igår, lite kyligt var det och en o annan mygga 
Var hos några kompisar och grillade lite i går och sen hem tidigt och sova då jag jobbar idag. Sambon kom hem vid halv 4 och berättade att en bil hade voltat i diket ett par 100 m från huset… Och jag hade inget märkt!!
Hundarna var lite bjäffiga på kvällen innan jag gick i säng och stod och skällde i köksfönstret men jag såg inget så jag beskyllde dem för hjärnspöken.
Sen tyckte jag att jag hörde ett underligt ljud när jag lagt mig men såg inget så jag beskyllde mig själv för hjärnspöken oxå… Tydligen har polisen varit dit flera varv också.
Ha en trevlig dag! Här verkar det bli fint väder med sol och klarblå himmel. Nu längtar jag bara efter lite mer värme ( men inte för mycket
)

En Glad Fortsatt Midsommar önskar jag också er alla! Här hade grannarna livat framåt 2 tiden, och de hade små barn springades hela denna tiden skrikandes som om någon slog ihjäl dem, jag klarar ju inte höga ljud utan att reagera med VAD HÄNTE
Så jag lovar jag hoppade upp o ner i ett framför TV.n. Man är nog lite hjärnskadad efter 2 speciella barn man haft alla dessa år, då skulle man ju vara bereddd i ett.

Godmorgon och fortsatt trevlig midsommar.
Just nu är det uppehåll och det är skönt.Ingen supervärme men helt ok.Sonen med fästmö kom aldrig i går det blev festligheter på Camping i stället men dottern kom en tur frammåt kvällen.
Idag blir det att steka krydidiga färsbiffar och göra Bisqvier som ska tas med i morgon till dopet.Annars får det bli en stillsam midsommardag för vår del.
Här skiner solen idag och katterna har fått vara ute i trädgården en sväng vilket uppskattades mycket. Vaknade även idag till hamrande då en granne (radhus) passade på att byta fönster i sitt hus under midsommarhelgen med hjälp av ungerska arbetare… bra att göra på storhelg men förbaskat jobbigt att ha detta bankande från 8-22 nonstop då man har ledigt.

Här är man tok förkyld o trött hela tiden, har verkligen drabbats av en hemsk jetlag efter resan från Hawaii o sover lite när som helst. Igår regande o regnade o så regnade lite till, blev mycket stilsamt mn skönt.
Ska reda ut tover på Trinty idag o sen så ska hon badas för första gången hemma hos mig! Imorgonen så tar vi våran lilla lortgris Nicke