Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 458 ggr
Kittentotts
0

Godmorgon Midsommarafton!

Här Regnar det för fullt, det riktigt öser ner.

Nere på idrottsplatsen står de i full förberedelse för ordna

Midsommarstångsresandet,

fiskdammar, lotterier mmm, Synd om inte regnet upphör.

Hoppas ni andra har bra Regnkläder och Paraplyer om ni ska ge er ut

för Dansa runt Midsommarstången.

HA DET SÅ BRA NI KAN!

Cajza
0

Här i Trelleborg vräker regnet ner och det blåser friska vindar och så har det gjort hela natten (sovit dåligt). Enligt radions väderprognos kommer det att bli bättre ikväll (hoppas de har rätt). Trevlig Midsommar på er alla// Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

AnnicaK
0

Även i Göteborg öser regnet, ska iväg och handla jordgubbar iallafall, fortsätter vädret blir det inomhus idag, hade annars tänkt åka ut på Marstrand.

IdaJ
0

Här i Piteå är det soligt och härligt för en gång skull!! Men det är väl för att jag sitter på jobbet… Flört

Paddiz
0

I Klippan öser regnet ner och det har det gjort hela natten och morgonen. Ser väldigt grått och mulet ut. Det blir midsommarafton inne =O(

Jag är trött då jag har haft Lillegutt och kattungarna springandes över mig. De har lekt och härjat och haft skitroligt. Visst är det roligt att Lillegutt leker med sina barn men det hade varit roligare om han kunde göra det på dagen. Inte roligt att få en stor katt upp i ansiktet när man sover.

Trevlig midsommarafton till er alla!!

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

ophelia
0

Även på Österlen vräker regnet ner.Så det ser ut att bli inomhus firande.Men det är Ok köpte en liten midsommarstång att ha på bordet i Ystad i går.

Ha en jättefin Midsommarafton/Sylvia

Raktajinos
0

JAAA då här i Vårgårda rinner oxå vattnet hinkvis från skyn :(

/

BumbleBee
0

Här i Värmland regnar det också, blir nog till att fira inomhus.// Lillevi

Kittentotts
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi verkar få åka till Piteå om vi vill ha Sol dåSkrattandeVi kommer idaSkrattande Har du plats för oss alla, vi får hyra en buss och hämta upp på vägen bara. Jag tar med en tårta jag o pojken bakat nu på morgonen, lovar den är livsfarlig! Kankse vill kusin & familj smaka på årets Midsommartårta igenSkrattande

krasivis
0

Här i Mälardalen är det mulet men uppehåll.

Vilken underbar midsommartårta, den ser jättegod ut!

Trevlig midsommar i alla fall allihopa!

Det går ju att vara inomhus också om man måste.

//Bettan

IdaJ
0

Nu kommer svartmolnen hit till Piteå också :(

Och det har börjat blåsa också…

Tindra-choklad
0

Här i Uppsala är det riktigt skönt men mulet..TREVLIG MIDSOMMAR!!

simzonites
0

Usch vilket trist midsommarväder, naturligtvis regn hos oss här i Kalmar också. Blir till att sitta inne och äta….
Vi ska fira tillsammans med Johans systers familj i deras sommarstuga.

/Lotta

/Lotta

Kittentotts
0

Pratade med grannarna, de är ju fr Danmark egentligen, i Jylland är det strålande väderSkrattandeMen nu är vi hemma från att ha varit nere vid Midsommarfirandet härnere, Jimmy fiskade och vi tog lite Lotter och lyssnade på orkestern, nu sk avi äta mat och mysa oss efter varit ute i ösregnet

AnnicaK
0

Just nu har himlens portar öppnat sej och här regnar det inte utan detta är helt vatten som kommer ner Ledsen

Kittentotts
0

#14 HaHa ja så kan man med säga, då är det nog som härSkrattande

dexter
0

Här öser det ner och jag ska fira lugnt med Dexter,har köpt en lite sheeba burk till han så nu blir det fest,hi hiGlad

ophelia
0

Här har det kommit 57ml (skriver man så) regn sedan i går kväll.Det har inte slutat än.

Men man kan ju ha trevligt ändåSkrattande

Kittentotts
0

Mina har fått gräddfil med köttbullar iSkrattandeSÅ GOTT!

LarsiForshaga
0

Regnar fortfarande i Värmland….att det bara kan finnas så mycket vatten i moln, hehe. Skrattande

englagirl
0

Nämen……Vad har ni för väder överallt.

Jag bjuder er ALLa till Sandviken för här skiner solen och har så gjort HELA dan.

Ha en JÄTTETREVLIG kväll och var rädda om er

Kram // Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Kittentotts
0

Va härligt höra att några av er har fint väder! Här lovar de uppehåll imorgon, vi har ju Midsommarfirande även då vid Tjolöholms Slott, så vi åker dit! Nu önskar jag er en fortsatt Trevlig Midsommarhelg!

Bart
0

Här var solsken tidigare i dag,nu mulet men uppehåll.Fortsatt trevlig midsommarkväll!