Kastrering får det bli
Jaha så har jag då äntligen bestämt mig
Ophelia ska kastreras till våren.Hon löper så mycket och Ppiller är ju inte bra i det långa loppet.Hade ju hoppats kunna para henne åtminstone en gång till med en Exotic hane men nu har det inte blivit så,så då får hon bli en lycklig kastrat.Vr ju inte riktigt så jag hade tänkt mig det här med katterna när jag började igen men man får vara flexibel och anpassa sig.Så snart sitter jag här med ett gäng mysiga och gosiga kastrater och det är ju inte dumt de heller
//Sylvia

Det är tråkigt när det inte blir som man planerar - men kastrater är mysiga.
Synd du absolut vill ha en exotic - annars har jag en PER ns 03 24 som har fått superbra kritik på utställning och hans temperament är kanonhärligt.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

# 1 Ja jag älskar mina kastrater
Hejsan Paddiz länge sedan sist
Ja jag hade gärna parat henne med en Exotic för att se vad det kunde ge.Jag älskar ju exoterna och hade gärna velat se vad det skulle blivit för resultat av det hela.Att dina katter är toppen det vet jag ju
har ju träffat några av dem.Men nu så har jag ju bestämt mig att det får vara Ska ställa Wendy några gånger nästa år hon har maffat till sig lite efter kastreringen inte för att hon är någon panelkatt men hon är trevlig.Så panelkattdrömmen får väl fortsätta vara en dröm och jag får vara nöjd och glad ändå.Kram Sylvia