Bettan första kull!
Ja denna kullen kom med både sorg & glädje!
Minstingen i kullen, lilla "paddtösen" hon vände & gick över bara efter 1 dygn. Hon va så fin den lilla tjejen….
De andra två mår bara bra & går upp i vikt som d ska. De e pigga & aktiva små krabater med gott gry i!
Bettan bestämde sig för att bolådan, ja den va välan OK, men platsen va helt fel….
…så hon börja flytta runt ungarna & va påtagligt stressad! Hon hade bestämt sig för att hennes bebbar skulle minsan bo under vår säng på övervåningen! Där har hon iofs åxå hållt på & härjat & krafsat på nätterna innan förlossningen. Så sagt & gjort vi hade en liten dust Bettan & jag! Jag började med att flytta tillbaka bebbarna 3 ggr men iom att jag så hur hennes stress bara växte så fick hon bestämma!!! Problemet e att vår säng e så låg att jag inte får under låddelen från buren där, så jag gjorde ett byte! Jag har normalt sätt mina underkläder i en trådback i garderoben…
…nu ligger underkläderna i bebbelådan & bebbarna i trådbacken som går in under sängen!!!*ler* Det är en liten kant på den så de inte kan falla ur, jag fick bädda ordning me några tjocka stora jättelyxiga frottebadlakan (som vi fick i bröllopspresent) & nu ska ni veta, NU e Bettan nöjd & luuuuuugn igen *pust*
Ska försöka ta lite nya bilder så ni får se "di sma"!
Kramar!
Harlibrie´s Tina

Gratulerar… och vilken bra användninga av bröllopspresenten… ;)
jag är ledsen för paddan…
men glad åt de andra
o vad finuliga vi måste vara för att försöka få de att acceptera…o så får de som de vill ändå hehe
jag har haft samma "problem" med Chocko
hon har flyttat på dem 4 ggr på 2 veckor nu
o det är inte lönt att jag ska bestämma…men man får försöka lura dem.
O just nu har hon legat på samma ställe i 3 dagar ..peppar peppar
men alla sätt är bra
o viktigast av allt är ju att de är lugna o trygga..oavsett var

Ja det är helt omöjligt när de väl fått för sig att ungarna ska vara på en viss plats. Vilken tur att det gick att lösa så bra.
Hoppas mammakatt är nöjd och får lugn nu. Tråkigt med paddan:(( Lycka till med de andra två krabaterna !!!
Mvh/Linda

synd att du förlora henne,men lycka till med de andra