Theodor
Hej!
Måste visa er ett foto på vår svarte perserhane Theo, han är 7½ månad och väger 4,5 kilo. I helgen badade han och efteråt klättrade han upp i fönsterkarmen i solen. Lite trångt men vaddå :)
// Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

En stor och fin pojke. Mormor Paddiz och morfar Lillegutt hälsar.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
Vacker pojke 

Tack Yvette, han är lik sin mor i kroppen, kort och grov. När han var blöt var det som att bada Topzy. Han har dock inte samma tålamod i badet som Topzy :)
Tack för hälsningen från mormor och morfar // Theo
Karin

Tack Sussi
Karin

Då är Theodor och Topzy som Paddiz. Kort och grov. Går han lika roligt som Paddiz och Topzy? Har i alla fall för mig att Topzy går som Paddiz.
/Yvette

Topzy går som Paddiz, men Theo går inte så. Han har ärvt gången efter sin far. Jag är glad att han fått samma kropp som Topzy, något att hålla i vid badet. Han är också trevlig att jobba med. Sedan har han fått lugnet efter morfar Lillegut. På utställningen i Dragör kunde jag lägga honom på stolen sidan om mig och han låg lugnt kvar.
// Karin
Karin

Det är nog inte många katter som lugnt ligger kvar där man lägger dom. På FMKs utställning i okt förra året låg Lillegutt alldeles själv på en stol under tiden jag visade Bonny. Jag hade ingen som kunde hålla honom och eftersom han kissar när han ligger i domarburen ville jag inte ha honom där. Domaren frågade om katten som låg på stolen inte hade någon ägare eller om han bara var en i publiken =O)
Visst är det väl skönt med en katt med Lillegutts temperament.
/Yvette
Underbar :)