Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 314 ggr
Cajza
2007-06-20 08:24
0

GODMORGON ONSDAG

Idag strålar solen från en klarblå himmel, det ser ut att bli en underbar dag. Snart är det midsommar hoppas att vädret håller i sig. Ha en skön dag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

krasivis
2007-06-20 08:32
0

Godmorgon!

Här är det också jättefint väder.

Jag är på väg till veterinären för att kolla Gizmo, min perserhanes ögon och njurar.

//Bettan

ophelia
2007-06-20 08:40
0

Godmorgon!

Här strålar solen också.Termometern vid köksfönstret visar 25+ men då ligger solen på där just nu.Inte blåser det heller.Helt underbart.

Ha en riktigt fin onsdag//Sylvia

Kittentotts
2007-06-20 08:45
0

Godmorgon! Här ska vår pojke jimmy åka med fritids till Slottskogen och titta på djuren idag. Solen skiner! Kommer bli en härlig dag för alla barnen. Åh jag hade velat vara med! de ska först se djuren sen äta pannkakor på en matrestaurang och sen leka i den stora lekparken.

Ja nu hoppas vi det håller i sig detta vädret! Midsommarfirandet är precis nedanför oss på idrottsplatsen, tyvärr får vi inte med oss Jimmy bland folk, han avskyr stora folkmassor, men detta har ju med hans handikapp att göra.

Midsommardagen brukar vi åka till Tjolöholms slott där de har ett mindre Tivoli och fortsätter Midsommarfirandet, då klarar han det pga det finns en tjur att rida på :))) På bilden nedan ser ni han vid 7års ålder ca:

Papris
2007-06-20 09:23
0

Godmorgon alla!!

Idag ska man inte göra någonting, har precis kmmmit hem från en underbar semester på Hawaii o har lite svårt att vända tillbaka dygnet från dag till natt!!!

englagirl
2007-06-20 10:03
0

ohhhh lyckans ost! #4

Själv ska jag cabba ner taket på bilen och ut och köra 13 lektioner med mina elever. Men,men, jag får ju oxå sol på mig fast jag jobbar :-))

Ha det bäst allesammans

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

simzonites
2007-06-20 10:40
0

God morgon!

#4 Välkommen hem igen! Kan tro kissarna blev glada över att träffa matte igen?

Jag ska till chiropraktorn nu på förmiddagen, annars inga planer för dagen.
Här i Kalmar är också strålande sol.

/Lotta

/Lotta

Papris
2007-06-20 11:06
0

Det e jätte kul o komma hem o se vilka goda vänner de har blivit!!! Trinty springer efter Nicke nu!!!

Paddiz
2007-06-20 11:13
0

Godmorgon

I Klippan skiner solen och det är varmt. Katterna vill ut men det är för varmt i rastgården nu så de får komma ut i eftermiddag istället.

Halv fem kommer veterinären hem till oss och då ska kattungarna få sin första vaccination.

Ha en trevlig dag.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Kittentotts
2007-06-20 11:14
0

Härligt höra Natalie! Tack för ett underbart kort! va roligt de kan leka med varandra nu, kanske behövde matte resa för de skulle ty sig till varandraFlört

dexter
2007-06-20 11:19
0

God morgon från Norge,solen skiner här med!!! Nu måste jag gå på jobbet och lära damerna och spela golf!!!

Ha en fin dag!!!

TjollahoppGlad

Bart
2007-06-20 11:45
0

Godmorgon!Här i Uppsala skiner solen från en blå himmel,blir nog en fin dag.

Summerwinds
2007-06-20 11:59
0

I Karlskrona skiner solen också Cool

Inatt kom kattungarna på hur man hoppar över gallret till vardagsrummet (de har varit i köket och hallen innan), så nu far de runt som skållade råttor i hela lägenheten och hittar på bus. Fick försöka lägga undan sladdar, gardiner osv innan jag gick i morse. Och nu sitter jag här på jobbet och glassar lite eftersom skolan är nästan helt tom på elever. Skönt, bara mig själv att sköta Flört

Annkis54
2007-06-20 17:44
0

Trollhättan har haft en lika fin dag som ni övriga
så det har blivit både en o två turer i bassängen
annars så ska jag ta det lugnt i em..packa inför morgondagen kanske.

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

IdaJ
2007-06-20 19:41
0

Här är det inget vidare väder :( Ganska kallt har varit mulet och regnat lite men nu tittar solen fram litegrann mellan de grå molnen…