Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 1100 ggr
roisleo
0

trassligt värre

Är det flera än jag som tycker att perser i fokus har blivit väldigt segt och jobbigt att gå in på. T.o.m. när man skriver inlägg så utan förvarning bara försvinner det och man får börja om från början igen.

min dator fungerar korrekt står det när jag scanar den och mitt virus skydd säger  att den är skyddad.

Datorn är inte gamal heller.

MVH Maria Eriksson

Jina
0

Börjar du skriva innan sidan laddat klart? Tror det kan bli så då.

Jina
0

För mig laddar det snabbt och inga konstigheter!

Razzmatazz
0

Jag tycker oxå att det är segt. Men jag tror det är för att det är så mycket annonser som ska laddas.

//Rita

Jina
1

Ah, tipsar om att blockera annonser!

Razzmatazz
1

hur gör man det?

//Rita

Jina
1

Googla din webbläsare + ad block?

Paddiz
0

Tack, Jina.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

roisleo
0

Tack Jina, då skall jag prova med det.

Ibland när jag skrivit inlägget halvfärdigt så bara försvinner det och det går inte att börja skriva innan all reklam har laddats upp.

Maria

www.leo-rois.se

Paddiz
0

Jag hittade något som heter Adblock Plus för Chrome och det fungerar bra. Jag hade inga problem med att ladda sidan - men när jag klickade på Olästa längst upp för att komma till första Olästa inlägg tog det en evighet. Nu ploppar jag ner till rätt plats på ingen tid alls.

Programmet plockar bort reklam automatisk på alla sidor - men man kan gå in och avaktivera på de sidor man vill se reklam. Ta Facebook som ett exempel - jag vill gärna ha reklam och då avaktiverar jag på den lilla stoppskylten som lägger sig i adressfältet. Sedan är det bara att aktivera när jag känner för att vara utan reklam igen.

www.adblockplus.org/en/chrome

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever