jag är vaken
jag sitter nattvak nu över gucci
slemproppen gick i kväll och nu vågar jag inte sova
hon har lite värkar vart 10 min ca nu när klockan är 03.15
hoppas ni andra sussar gott

Godmorgon !Hur har det gått?
det är lungt nu händer ingetting hon springer bara fram och tillbaka hela tiden nu
wii jag ska få vara med på förlossningen om den inte sker mitt i natta vill säga

Håller tummarna att hon kommer igång snart och att allt går bra.

Håller tummarna för Gucci att allt ska gå bra. Väntar med spänning på bebisarna. Ha det bra // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Hej!
hur går det
Hoppas allt är braMona

Inget är som väntans tider. Lycka till med förlossningen.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
hur går det hos dig då???
allt lungt ännu

Hoppas du slipper vänta så länge till MiaPia, det är nog lite sammandragningar hon haft innan, eller?
nuuu e jag ledig snart,så idag kan hon börja:D
nu är förlossningen över pust tårana kom på mig som vanligt hehe
5 st blev det totalt
säger grattis här oxå=)

Grattis
Vad blev det
Mona
det kan jag tala om hihi två svart-vita, en röd-vit, en röd och en förmodligen creme-vit..jag ska dit o gosa i veckan..wiiiie:D

GRATTIS till kullen. Lycka till med dom.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
_
vitfläck svart öra hanne
_
MiaPia - säger:
_
padda hona
_
MiaPia - säger:
_
röd vit hanne
_
MiaPia - säger:
_
röd tabby hona
_
MiaPia - säger:
_
blå hona
om jag nu sett könet rätt haha
_
foto kommer så fort som ögat

Grattis till bebisarna.

Grattis till Bebbarna!!!
Kramar!
Tina

Grattis till bebbarna!

Grattis till bebisarna!

oh grattis till bebbarna blir så fascinerad över hur många det kan bli
jättegrattis..o vad skönt att det är över o att det har gått bra
Grattis!!

Grattis till bebisarna, skönt att allt gått bra // Karin
Karin
GRATTIS Mia till de fem småttingarna
Vad härligt att det gick bra
Det måste ha varit en lång natt för dig.
kram från oss alla
de e sååå söta=)
Jättesöta!!
Vem är pappa till dem?

ojojoj! man blir alldeles färdig av att titta på alla söta bebisbilder som kommer in
. Grattis igen// Lillevi
pappan är q ojoj

Gud vilka läckerbitar MiaPia GRATTIS!!!!!!!

Grattis grattis miapia den en fin kull
Grattis till bebbarna!
/Lotta

ohh så nussliga!!!
Grattis till bebisarna!

Grattis till de jätte söta kissarna Mia
smaskens vilka fina bebbar..grattis
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Åh JÄTTEGRATTIS till dina superfina kattungar!!
Härligt med kattungar!
Ewa
grattis! jätte fina bebbar. gud va fin paddan va.. är lite svag för dom.. jätte söta allihopa, alltid kul att få så många å så många fina 

Gud så fona gillar den blå mest
tusen tack jag hade en jobbig förlossning haha
skoja bara allt gick bra o än så länge mår alla bra
tack för alla era grattis
nu har jag något tråkigt att berätta min vit fläck hanne gick nyss bort i min hand .
jag märkte redan i går något va fel han ville inte äta och han blev kall hela tiden vad jag än gjorde
nu kom det blod från munnen och näsan och sen va han borta från mig
min lilla kille finns inte mera nu hos oss

Fy va trist ! verkar vara något som brustit i o med blodet i munnen. Men nu hoppas vi de andra mår bra Miapia, så trist då sånt här händer
ja. så trist MiaPia…men erfarenheten säger att det händer..suck

Så tråkigt.Men det var säkert som kittentotts sa något brast.Skönt för honom att få somna i din hand.
Kram/Sylvia

Det är alltid tråkigt när sådant händer, men han fick somna in i din hand du fick vara med. Hoppas att de andra fyra mår bra och även Gucci. // Karin
Karin
ja nu har 3 st gått bort för mig i dag
så nu har jag bara 2 st kvar i livet ännu så länge
men jag befara att detta inte sluta bra dom vill inte suga o gucci skiter i dom
jag försöker stödmata dom men va tusan dom orka inte ens suga jag försöker med spruta med men dom orka ju inte svälja heller
nu är jag väldigt ledsen
Usch så jobbigt!!
Hoppas någon klarar sig men det är svårt när de inte vill suga…
Kämpa på med dem som är kvar så kanske det vänder…
ja jag håller på för fullt jag har fått i dom mat med spruta nu i natt iallafall men dom vågra suga från mamma hur vi än försöker och mamma verka inte bry sig heller mycket visst hon ligger där men hon glor bara lite på dom o undra va detta är för skit
jag har fått i dom 1 1/5 ml nu på morgonen per st och jag får föröka kämpa vidare med dessa 2 som är kvar fatta inte varför dom inte tar tutten o börja suga bara
dom andra fick typ kraftiga kramper o blev stela som pinnar sen skrek dom sen va dom borta från mig 
står helt handfallen nu o undra hur allt detta skall sluta
hur mycket skall man få i dom varje gång igentligen?
Men lilla miapia usch vad tråkigt..stackars..hur mådde de när de föddes var dom pigga å starka då?
Matmängden ligger på ungefär mellan 2-4 ml per måltid första veckan så jag ska tippa på 2 ml nu då…så 1.5 ml det var ju bra.
Kramis Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Men usch så ledsamt.// kram Lillevi

Så tråkigt för dig, håller tummarna för att det ska gå bra med de andra. Tänker på dig // Karin
Karin

Låter som det är fel på dem MiaPia, hjärnskada el lungorna. Jag vet hur du känner nu, man vil skrika, satt så med 5st 2003, jag stortjöt av förtvivlan.Tänker på dig Gumman!

Så tråkigt med kissungarna.

Så tråkigt det blev.Har du kollat så mamman har mjölk att det har runnit till?Hjälp dom små med lite extra värme så ingen energi går åt att hålla sig varm.Om jag vore som du skulle jag kolla med vetrinären.Får dom vätskebrist går det ju fort när dom är så små.
Håller tummarna för dom två som är kvar.Kram/Sylvia
åh nej vad tråkigt:(( tänker på dig,skriv på msn om du behöver prata eller ring!
STYRKEKRAM!!

Ufffff det var trist att höra
Har de fått ut det första bajset? det är jätteviktigt annars vill de inte äta. Sen försvinner sugreflexen om deras kroppstemeratur går ned för mycket.
/Lotta
deras temp är bra o bajset borta
nu ger jag dessa 2 lite druvsocker som lotta sa för att få dom piggare jag kan bara hoppas just nu på dessa 2 få leva
Så tråkigt för dig, hoppas du får behålla dom som är kvar.Precis som någon nämnde är värmen viktig. När jag hade en som jag fick föda upp själv (Mamman ingen mat) så hälde jag kokande vatten på 33 cl plastflaskor och drog en tjock soka över. Lägger man sedan dom intill så håller kom värmen bra. Jag bytte vatten ca var 3 dje timma. Håller tummarna att du klarar dom.
Bodil
.

Håller tummarna!
Jag fick ta hand om tre bebbar vars mamma blev överkörd… det gick så det är inte hopplöst!

guccvi heter min vovsing skoj hihi