Inte såå snyggt
ååh vad jag önskar jag var bra på redigera bilder, klippa dem och annat kul!
Det har är min "duktiga" försök att göra en bild , där dem har ungefär samma vinkel till en den stora lurviga Kungen och lilla princessa bild på Percy och Conchi:

Nu har du fått dem =) gulligt av dig!

ska ordna något fint!
!!!
Här är mitt mitt i natten bidrag :)
Liiiite space:ad hmmm borde kanske ha gått och lagt mig istället :)

Whhhaoooaooo vad ni kan tjejer..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

woow vilka snygga bilder på fina missar// Lillevi

#5 kusin lilla! har du orkat upp nu på morgonen
Men va fin bilden blev! Vilket program har du nu då? Kom på du ska ju inte upp så tidigt
#5 den va snygg! ser lite ut som Star Wars Anakin Skywalker och Padme Amidala!(de va ett kärlekspar,men Percy och Conchi är ett kärlekspar men som vänner =D)

Så snällt,om ngn annan vill göra en redigering på bilden skulle vara jätte kul! =) Bullan kanske? =D

Åhh vad fin han blev! =) han är snygg ensam också! 
tack så snyggt =)!!
tkr det verkar svårt kanske att göra ngt jätte bra med båda bilderna då Conchi är så mörk, inget omöjligt men svårt kanske?…
är det svårt att kunna kanske göra hans ögon orangare?
Här är en till som jag inte har gjort,om jag kunde komma så långt ens,ni ser mitt försökt redan! denna är gjord av Vanja( Velsan)

Jag anväder Photshop CS2…det är bara att öva och öva,så kommer man på mer och mer hur man kan göra med bilder:)
Det är inte speciellt svårt att ändra ögonfärgerna alls. Och det går att ljusa upp Chonci enbart också…fast mkt enklare om man har båda bilderna för sig och redigerar en i taget och sedan sätter ihop dem.
Ja du =) har inte det, har PH 0.7 och kan inte använda den…känner sig behöver en lärare först :P. Jag är en mkt ivrig människa ,så tror inte jag klarar av det,krävs mkt pill pill :'(. Så beundrar alla som kan det förstås! =) har du inte mkt att göra eller du inte tkr det är jobbigt så kan jag skicka originalbilderna till dig ?=) du får säga nej,blir inte ledsen! 

Hehe jadu Carina här är man uppe med tuppen när man är hundvakt .. jag vill aaaaldrig ha två hundar samtidigt … det räcker med en i taget .. vilken tur att det bara är en vecka vi passar honom. Pust!
Jag använder oxå PSCS .. sitter och leker jag kan väl säkert 1% av allt man kan göra med det programmet…
Det svåraste tycker jag det är att klippa ut lurviga saker som katter med lång päls :)
Ändra ögonfärg är en baggis men känns lite fuskigt :)
Att ljusa upp delar av ett foto är grymt bra … möjligheterna är oändliga .. det är bara intresse som behövs…

vad snyggt carina
Vad fin carina! =) alla gör fina grejer! =D glad jag blir!
#16 ja det krävs stort intresse och tålamod ! sa det till en vän idag ute på stan,hennes kille körde oss hem från Stockholm central, vilken tålamod man måste ha för att kunna köra inne i stan! skumt jämförelse kanske…

#17 Så fint det blir med ram runt.Fantastiskt vad ni kan göra fina grejer ni som är duktiga på datorn.
Ja =) så sött alla bidrag =D ! tack allihoppa!