SPEXUS kattungeförmedling
Hej alla perser och exotic älskare!
jag vill bara göra er uppmärkssamma på att det nu finns flertalet kattungar till salu i flera olika mönster och färger.
om du letar efter kattunge, besök då http://spexus.se/annons.html
Sajtvärd på Perser iFokus

Hur blir man MEDLEM i Spexus?
undrar
Lisa
S*Amors Troll
# Det är ingen klubb/förening så man blir inte medlem! SPEXUS är en sida som Mallabralla satt upp - maila till henne att du vill vara med på uppfödarlistan.
det är precis som A_KickEm skriver, SPEXUS är än så länge ett rasforum för perser och exotic, det är gratis än så länge men planer på att det skall utvecklas till en rasklubb finns.
det är bara att maila dina uppgifter till mig så lägger jag in dem ;)
Åh va bra! Jag som är på jakt efter en perserhona blev glad av att hitta denna sida. En information jag saknar dock i själva kattungeförmedlingssidan: orten där kattungarna finns :)
Föder upp:
Eurasier
www.godmode.se
Birma och Perser
www.minitassens.se

Hej!
Om du går in under uppfödare så ser du län och sedan kommun och sedan får du kika på olika hemsidor så hamnar du säkert rätt. Var bor du någonstans?
Lycka till!
Mvh // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Hej!
Ja men det har jag redan sett, men känns ändå dumt att behöva gå in där istället, bättre att det står i annonserna också :) i samband med "kontakt". Jag bor i Åkersberga, ligger i Stockholms län :)
Tack :D
Föder upp:
Eurasier
www.godmode.se
Birma och Perser
www.minitassens.se
ok! jag ska titta på detta! tack för tipset, tar alltid tacksamt emot tips på förbättringar!
mvh//malin d webmaster på spexus.se
Ett litet tips till, det ligger några gamla annonser på kattungar som skulle behövas ta bort :)
Föder upp:
Eurasier
www.godmode.se
Birma och Perser
www.minitassens.se
det är upp till annonsörerna att meddela när en annons inte är aktuell längre, så vida annonsören ej sagt något annat så ligger annonsen kvar.
jag hoppas att annonsören gör detta då det blir väldigt tidskrävande att varje dag gå in på alla hemsidor och kolla ifall kattungarna blivit sålda eller ej.
men tack för tipset ;)
mvh//malin d webmaster på spexus.se
Annonsörer brukar dessvärre sällan anmäla att ungarna är sålda. Det kunde därför vara bra att ha en automatisk "förfallotid", d v s att annonsen plockas bort av webmaster när ungarna uppnått en viss ålder, till exempel 5 månader, om annonsören inte dessförinnan avanmält eller begärt förlängning av annonsen. Inaktuella annonser gör ju ingen glad.
håller med malin där hon ha lagt ner så mycket tid redan på spexus.
ha en bra dag. kram
Jag skall diskutera med Anna-Lena ev förändringar/förbättringar med sidan.
mvh
Nya annonser om massa fina kattungar på SPEXUS, även två vackra vuxna honor som behöver omplaceras.
Och mamman till min pojke på framsidan, ser jag
.
Jättebra! Gissa om man blir sugen på en till….
#14 jaa det har smugit sig in en liten docka på framsidan ;)
#15 man kan aldrig ha för många ;)
hur lång tid ta det innan du uppdatera när man sickat in sin annons????kram jenay.
ha en bra dag. kram