va tycker ni ???
vad tycker ni om min hemsida jag ha gjort den själv men ha fått hjälp med lite fin justeringa av världens snällaste mallabralla 
ha en bra dag. kram
fin hemsida :)
Jättefin Jenny :) Nu behöver du lite proffsbilder tagna på dina katter me 
det var så lite söta Jenay ;) man måste hjälpas åt här i världen!
Sajtvärd på Perser iFokus
du e med söt mallabralla tack. ja jag är ju amtör fotograf och mina missa vill inte sitta stilla ha ni några tips ider på hur jag få bra bilder på spralliga missar???
ha en bra dag. kram
hahah, först en bra kamera, sedan brukar jag sätta katten i soffan och ha en vippa som jag leker med, då får man katten i aktion. kan vara knepigt ibland, fråga om någon kan hjälpa dig!
Hemsidan är jättefin!
Angående proffsbilder kan du väl passa på när du är på utställning. Där brukar det finnas proffsfotografer.
ok tack för förslagt men va bruka dom kosta på utsl dom fotograferna???. och jag håller på och bygger en hemsdia om huskatter ha ni någor förslag stå helt still nämligen hur jag ska fomuler mig bra.
ha en bra dag. kram
Jätte fin hemsida
tack så mycket allihopa.
ha en bra dag. kram
ha även en hemsida lite ot men vill prest den sida för jag tycker det borde bli huskatts avels förbud.
om huskatter www.jenay.dinstudio.se
kram.
ha en bra dag. kram
ha nu uppdaterat med lite nya foton på min hemsdia kramis. lite porfs
foto. på jade och polly.
ha en bra dag. kram
hm var då? Jag hittar inga nya bilder?
fina bilder :)
nya bilde rpå mina honor och haNen. krmis tack.
ha en bra dag. kram
Ärligt talat så skulle jag klicka mig vidare till någon annan uppfödare om jag var på jakt efter en katt. Jag får inget seriöst intryck av hemsidan och det ser verkligen inte bra ut när bilderna på kattungarna visar smutsiga handdukar…
#16 Det är ju alltid fritt fram att klicka vidare, och med en sådan attityd får man nog inte köpa någon katt 
nej exakt väldigt dålig attityd måste jag säja av dig nr 16.
ps jag gör så gott jag kan och jag tycker det är bättre kattungar få bra omvådrnad än sitta flera timmar framför datan med uppdatringar el hur???
ha en bra dag. kram
Eller så kan man se det som konstruktiv kritik istället för att hävda att det är min attityd det är fel på. Jag har aldrig haft problem med att få köpa katt från uppfödare.
#17. Du måste ha tid att hålla bolådan ren som uppfödare.
lite tips till din hemsida
blanda inte så många olika färger på texter, de gör de svårläst och flyter ihop med bakgrunden.
Större bilder på katterna, främst kattungebilderna=)
japp jag gör rent i bolådan och tack för er kritik. ok
ha en bra dag. kram
är dom inte tillräckligt stora ???
ha en bra dag. kram
Vilka fina katter du har! 
tack
ha en bra dag. kram
Jag tycker hemsidan är fin 
Tycker inte det är konstruktiv kritik att tala om att några handdukar är smutsiga…
Och? Såklart byter hon dessa själv :) Här ville hon visa upp sina fina kattungar bara! Det är inte blodfritt och kletfritt när kattungar föds eller vid någon födsel!
nej exakt tack alafdis. kram.
ha en bra dag. kram