Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 471 ggr
Liljekatten
0

Lilla Sol söker nytt hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Betty Back`s Sol är snart redo att flytta hemifrån. Hon är en rödsilvertabby exo, född den 18 mars och leveransklar den 10 juni. Mamma är Betty Back`s Mirra, exo fs 2262 och pappa är Åkantens Hifi, exo d. Hon är full av bus och har ett underbart temprament och mycket vackra ögon. Hon levereras vacc,avmaskad,vet.bes,3 års dolda fel förs och reg i Idp.Välkomna att ringa till Lotta Lilja 0480-37191 eller Lena Wahlund 0520-10487 för mer info. Hon finns i Kalmar, men transport till Göteborgstrakten kan ordnas.

www.freewebs.com/liljekattens

Välkomna med förfrågningar!

Liljekatten
0

En annan bild.

BumbleBee
0

Så söt!

Kittentotts
0

Gud va söt hon är! Vilka underbara ögon.Skrattande

IdaJ
0

Jättefin! Vilket härligt mönster hon har! Helt underbar!! =)

Cajza
0

Hon är jättesöt lilla Sol och har ett öppet uttryck med sina stora runda ögon. Hoppas hon hittar en bra familj, lycka till // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Dockan
0

KyssHon är för bedårande lilla  Lena

Hälsningar LENAGlad

Maggie
0

Hon är jättesöt!

malin_rosen
0

Hon är ju jätte fin!!!

EddaM
0

Hon är helt underbar, önskar att jag hade haft pengar *ler* aldelles bedårande är hon.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Annkis54
0

jag håller med de andra här Lotta..hon är bedårande söt

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
0

Vilken goding Glad Åh silver som är så snyggt..Skrattande

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Liljekatten
0

Vad kul att ni tycker om henne. Hon är verkligen en underbar liten katt. Så bedåriskt söt och så mysig i sitt temprament. Hoppas verkligen att vi kan hitta ett bra hem åt henne.

none

furulyckans
0

Så sööööt hon är

Liljekatten
0

Åhhh, jag är så glad! Sol ska flytta till Öckerö till ett par som köpte två kattungar, Malte och Majken, ur vår förra kull. Dessa människor är helt underbara och det känns så skönt att veta att hon får det så bra. De vill ha en katt till eftersom Malte och Majken inte klarar sig utan varann. Det är jättejobbigt för den som blir ensam hemma om de måste åka iväg med någon av dem. Skriker och är alldeles förtvivlad. Hoppas bara att de två släpper in lilla Sol i gemenskapen, men det går säkert bra. Bättre hem kan hon inte få. Nya ägarna har dessutom sommarstuga på Öland så vi kan hälsa på katterna ganska ofta! Toppen!!!

Dockan
0

GladKanonroligt Lotta.Lena

Hälsningar LENAGlad

Annkis54
0

Grattis Lotta
så bra det kan bli ibland

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Liljekatten
0

Jaaa, ibland blir allt precis som man önskar.

none

blackangel
0

jag har en liten silvertabbyhane som jag skall sälja, fast ej innan han e 12 veckor förstås;) Han handmatas just nu och är 3 veckor,men är en underbar liten fin krabat. hade hoppats på att han skulle vara en hona men ack så var han en haneLedsen men till rätt hem kan jag tänkas sälja honom. hans mamma är en svart exotic vid namn kibows black angel och pappa är Con Brio`s William ägare Jeanette östby. om det finns intressanter så hör av er till mig antingen på email som första kontakt eller via telefon nr 0240-70741

blackangel
0

nu ejag osäker på om han e svartsilvertabby hmm men återkommer om det senareFundersam

blackangel
0

hmmm ledsen men har ändrat mig skall behålla honom ändåHemlis