Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 1053 ggr
Amorstroll
2

Rapport från Italien!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Änteligen en liten stund över för att hinna sitta vid datorn…Glad

Jag fick idag ett foto på den nu vuxna svarta exoten Amors Troll HEARTBREAKER som flyttade till Italien.

Fotot är taget med den nya ägarens I-phone därför den dålig kvalitéen. Hans ögonfärg är kanon men det syns tyvärr inte på detta foto…..Hon skrev att han tappat ALL sin exotpäls nu i värmen där nere….. Han verkade dock kanontrivas och var jättebusig och lekfull hela dagarna. På natten sov han på hennes arm och var jättemysig….. Vad glad man blir när man får en sådan rapport…..Glad

Kram Lisa

mallabralla
1

åh vad roligt! han är så läcker!!!!Kyss

Sajtvärd på Perser iFokus

frukove
0

Snyggingen med sina fantastiska ögon!

Skönt höra att han har kommit till rätta och visar sitt rätta jagKyss

Att han tappar päls i sån värme är ju bara normalt-säkert jättesvettigt för honomCool

Helène

Amorstroll
1

Hej igen!

Tänk vad tiden springer iväg…….. jag tycker inte det var länges sedan trollungen såg ut så här….Gråter

Amorstroll
0

….. som tonåring annonserade jag ut honom till försäljning till avel och utställning MEN ingen här i Sverige nappade på att köpa honom….. däremot flera utländska uppfödare som jag egentligen inte är så förtjust i att sälja till p g a just avståndet…… tycker det är så skönt att ha dem kvar någonstans i Svearike (jag är lite konstig som sagt….) men de är ju mina älskade bebisar….. 

Den nya ägaren flög upp från Italien för att hämta hem honom, flygresan kostade nästa lika mycket som jag tog för honom…… Dessutom vet jag att han kommer att få ett helt underbart hem hos henne.

Firinella
0

Han är verkiligen jättefin.

Amorstroll
0

Idag har jag fått några till foton av "nakenkatten"…..Flört

Det är lustigt hur förändrade de blir när de tappar pälsen…. öronen som knappast syntes förut ser helt annorlunda ut nu….

Första fotot är han ute i trädgården och solar sig……

Amorstroll
0

Här har han tagit plats i sängen……

[MonEnil]
0

Jättesöt. Skönt att det kan blir bra även att flytta långt.

Headturners
0

Läcker kille Kyss

frukove
0

Kyss