Kärlek! :))))

Ja det är så mysigt se på dem, tänkte jag måste ju ta kort denna gången! Här ligger de bredvid mig i soffan o myser, så härligt se på dem. Kajsa är j fortfarande ung o busig, men hon förstår ordet nej så jäkla väl nu, men Eliza säger till henne själv.Söt vovve på bilden! Cayenne är ju van härifrån, detta har jag märkt på alla som flyttat härifrån, jag får höra så mkt mysigt, speciellt de som har hund också.
sÅ GULLIG BILD.lENA

Hälsningar LENA

Vilka härliga bilder!! Ser jättemysigt ut!!
ja åå gud va söt hon e kajsa när hon e nyklippt en sån liten flikka de blev! 
Som hund och katt, man kan undra varför det uttrycket sägs i negativ mening egentligen
Dessa två visar ju hur bra kompisar de kan vara.
/Lotta

Ja de är jättefina vänner! Kajsa vill smaka lite extra på Eliza bara ibland, hon vill väl, men hon fattar inte riktigt ännu man ska ta det varsamt, så vi får vara med, har idag stängsel inne så hon har hallen o köket då hon blir för busig
Hon gör inte illa dem, men hon måste lära sig vara mer försiktig. Katterna trissar upp henne i lek genom stå som"KOM O TA MIG OM DU KAN DÅ" Både Eliza, Tiger gillar leka med henne, men inte Diva, Olivia(vill endast gosa) Merlin(han ser på henne som hon vore en igelkott som sticks. Men det går så bra, och snart är kajsa stor och mer lugnare i lekarna.