Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 614 ggr
Eudora
0

Verkar vara på g!

Nu håller vi alla tummar för att Strimma ska börja löpa !Hon har börjat bli väldigt kelsjuk och pratig och ställer upp sig ibland så hoppas hon är på g nu! Var i Uppsala idag på utställningen och beundrade hennes fästman, han är ju sååå fin :)

blackangel
0

oj kul vad e det för färg på hanen då?

Eudora
0

Röd Tabby Exotic hane som blev BIS i Uppsala idag!

finns bild på hemsidan www.curlicues.nu under planer :)

Annkis54
0

JAG ÄR MED O HÅLLER TUMMARNA

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Eudora
0

Oh Tack Annkis ;) Hoppas verkligen det blir av nu bara.. Det enda som blir tråkigt är att jag inte kommer ha nånting att ställa ut :(

englagirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ohhhhh då blir man "mormor" snart då?

Håller tummarna jag oxå för jag vet hur länge du har väntat och syrran Molly har ju redan fått sin kull.

Hoppas du får lika tur som jag i utdelningen av missar. Alla lika snygga med potential o 5 st dessutom. Men den Här är lilla killen är fortfarande min favvokille. Kanske jag behåller honom och ställer honom lite och sen säljer honom till sällskap, vi får se, men det lutar åt det i alla fall.

Vi hörs snart igen

Kram // Lena

Kram Lena

hälsa "morsan"

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Kittentotts
0

#5 Åh herregud vilken goding på bilden! Jag bara fick mig ett stort leende av bilden! härligt vakna till en så fin bebbe

blackangel
0

snygg kille , blir nog fina bebbarFlört

Eudora
0

Ja vi hoppas på det!

Ja Lena molly fick fina bäbisar hon =) hoppas jag har lika tur men med dom föräldrarna ska d inte misslyckas tycker man. Är så sugen på att skaffa mig en liten hane, som jag kan ställa och avla på samt använda på strimma då förstås!