Perser iFokus

Perser

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 701 ggr
IdaJ
0

Min lilla dog inatt...

Min lilla tabbytjej dog inatt. Hon blev dålig när hon var nästan en vecka men med antibiotika och stödmatning blev hon pigg igen. När antibiotikakuren tog slut blev hon sjuk igen och blev bara sjukare trots att hon fick börja om med medicinen.

Så ledsamt när man har skött och matat så mycket :( men det var säkert något fel redan från början och säkert bäst för henne att få somna in. Redan som nyfödd hade hon svårt att hitta tutten men gick ändå upp bra i vikt den första veckan.  

Nu är det bara en kattunge kvar men den är frisk och stark så jag får glädjas åt den istället…

Marita-L
0

Åh stackars..man blir ju jätte ledsen..
Kram på dig.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

Tröstkram från oss! Alltid lika tråkigt när de lämnar.

Bart
0

Så tråkigt!

Summerwinds
0

Usch, så tråkigt!

miapia
0

stackare där  bubuuu nu kom en tår

simzonites
0

Vet hur det känns att mista någon av de små som man lagt så mycket tid och kärlek på….Kramar till dig!

/Lotta

Dockan
0

Skickar dig en Kram från oss alla Lena

Hälsningar LENAGlad

Tindra-choklad
0

Va jättetråkigt för dig..Vet hur det känns så det svider i mitt hjärta..Hoppas det går bra framöver med den som är kvar..

Mvh Sanna

Annkis54
0

Så det gick åt det hållet för den Ida…min lille o din lilla leker nog tillsammans på nån blomsteräng nu

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Bullan
0

Huvva…jag vet hur det känns. Har ju nyligt varit med om samma sak:(

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Maggie
0

Beklagar.. så tråkigt!!

dexter
0

Ojj det va trist att höra!!!! Men hon leker nog i himmlen på en äng med alla andra kissarna!!!

diana_
0

beklagar det ! =(

Lovebuffen
0

Tröstkramar till dig!!!

ophelia
0

Så ledsamt.Skickar en liten tröstkram./Sylvia

Cajza
0

Så tråkigt för dig, en tröst du har gjort vad du kunde. Men det känns alltid svårt när något sådant händer. Tänker på dig// Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Wordsoflove
0

Hej,

Stackare … Vet hur det känns. I min första kull dog en hona vid 5 veckors ålder … Frukstansvärt. I kullen jag har nu dog en efter 2 dygn …

Hälsningar

Monica S*Marcellino's

blackangel
0

usch blir så ledsen….Har själv en liten som jag stödmatar, han väger 100 gram mindre än den andra buhuuu

IdaJ
0

Tack för alla tröstande ord.