Tamlin har flyttat!
Idag har vår lilla spinnmaskin Tamlin flyttat. Han kommer få det så bra i sitt nya hem. Där finns redan tre perserkatter och nya matte är sjukpensionär och har all tid i världen för sina djur. Gott om plats och en stor uteplats som de kan vara ute på hur mycket de vill. Toppen! Det känns skönt att veta att han kommer att få det så bra. Även båda syrrorna har fått nya hem som vi känner till och där vi vet att de blir bortskämda som sig bör =o). De flyttar till västkusten i slutet av veckan.

Vilken söt kille, hoppas han får det bra i sin nya familj. Hoppas även hans systrar får det bra i sina nya hem. Så tomt det måste kännas hemma hos dig nu när de "små" flyttat. Ha det bra // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
gott Lotta
#1 Tja, tomt vet jag inte…..Vi har ju en kull med sex siameser här hemma också! Sju veckor gamla nu.
De ser nog till så att det inte känns tomt på kattungar! Men visst saknar man de andra när de flyttat.
Jätteroligt Lotta.Lena
Hälsningar LENA
Åh vilken sötnos.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Jättegullig liten kille.Lycka till i nya familjen.
Hoppas han får det bra hos sin nya familj
och med siameskullen hemma hos er så blir det väl inte många lugna stunder? Europérna håller oss igång här hemma med alla sina upptåg.
/Lotta
6 siameser….kan inte föreställa mig det hehe
det finns INGEN JÄMFÖRELSE VA????? MED PERSER/EXO MENAR JAG
#8 Båda raserna ska ha så brett som möjligt mellan öronen. Det är nog den enda likheten mellan de raserna!
Annars är de inte lika vare sig i utseende eller annat. Men herre gud så underbart goa de är!!! Jag är kär i dem allihop!

helt underbara
#9 Vilken mysig hög! Ska ni spara någon av dem?
/Lotta
#11 He he….jo det lutar nog åt att lilla Tingeling stannar. Ni måste ju förstå att man inte kan göra sig av med ALLA dessa små godingar. Och mamma Stella behöver dessutom en likasinnad har vi märkt. Någon att sova och gosa med. Lando ställer ju upp, men högst ofrivilligt och inte särskilt ofta.

jätte söta