choklad eller svart???
nu så har jag fotat lite
på bifogat kort så har jag lagt hanen med ?-färg..framför huvudet på Cosmos kolsvarta hätta.
bilden till höger har jag ljusat upp
vad tror ni
här är kullen bakfrån..med Bettan (gammelfarmor) som tvättar
här är den blåa..har blivit lite längre i näsan tycker jag
just det ja
hårlag…måste ni ju oxå hjälpa till med??
Eftersom det är lite färgskiftningar på den mörka, så är det nog rätt troligt att den är choklad, mamman är väl ganska mörk också? En svart-vit kattunge har väl inga spökmarkeringar el skiftningar?
Om jag ska gissa tror jag att den blå och chokladen är perser och den mörka är exo.
Den mörka ser ljusare ut än svart tycker jag men för mörk för choklad, fast jag har å andra sidan aldrig sett någon choklad i verkligheten =)
Kan den vara svart med spökmarkeringar som får den att se ljusare ut? Eller är den varmare i tonen än dina andra svarta? Ska man inte kunna se på trampdynorna om de är choklad eller svarta?
Jag gissar mörkchoklad å alla exoter..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Vilka sötnosar, vill haaaa. Men nu får det räcka med mina två små damer här hemma. Men de är så fina. Kul att följa dem på nätet iallafall.
det här med tramdynor o deras färger
jag har läst om detta här o nån annanstans..men jag har aldrig fattat detta..är det nån som kan lära mig
o detta med spökmarkeringar…har alltså inte svarta katter det??
har aldrig tänkt på det…har bara tyckt att mina svarta katter är så rena o fina hehe
tänk ..man lär sig varje dag
ska ta o kolla trampdynorna på dem imorgon i dagsljus
#6..ja..mamman är väldigt mörk oxå
man ser bara att hon är choklad..i bra o rätt ljus..

jätte fina va de iallafall.