STUDENTEN
Ja i dag tar min stora son studenten
och jag måste säja man får tårar i ögonen 
3 års studerande i gymnasiet och nu nätverks kunnig hehe
tänk va stora barnen börja bli
kostymen hänger fin här nu o han vänta på få sätta på sig denna
och få kunna gå till skolan på shcampangefrukost
så i dag blir en hetiskt dag för mig
middag är så gott som klar för alla gäster o kameran riggad
och man känner tårarna är på väg hela tiden det är inte utan man är lite sentemental just nu..
detta är nog lika stor dag för mig som min son hmm ja nästan iallfall
det enda han säjer är jag kommer sakna min bärbara dator nu morsan hehe
jag åter kommer med foto så fort han sätt på sig sin kostym så ni få sen en väldigt fin kille

Hej MiaPia
Hoppas ni får en trevlig fest och att din son får en riktigt minnesvärd dag. Ser framemot foton på honom.
Grattis och lyckat till (sonen) // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Grattis får vi säga från oss I Kungsbacka också. Jodå det är helt normalt gråta sen MiaPia
Jag grät floder när Anna va på scenen och efter hon gick ner då hon tog studenten. Detta är en underbar känsla, ja jag lyckades med ett av barnen
så skönt när man vet de klarat denna biten, jag har en som inte gjort det med. Grattis Grattis till er båda 2, du som duktig mamma och pojken som kämpat hårt.

Grattis till en student.Passa på att försöka njuta lite av dagen också.För minnena har man ju kvar sedan.
Jag brukar plocka fram dom vid den här tiden från mina barns student sex stycken.Då blir det lite blött i ögonvrån igen vart tar åren vägen.
Ha en underbar dag/Sylvia
Supergrattis till sonen
jag kommer oxå ihåg hur det var
Jaa..efter studenten slutar bardomen kändes det som…så himla underbar stund att ta studenten(förra året) ! minns mina föräldrar grät också…måste vara en speciell känsla som förälder !
Nu väntar det vuxna livet liksom efter studierna..jag saknar hemmet ibland..då man inte skötte allt ensam…

Jag tog aldrig studenten
Va ingen skola som ville ha mig
hmmm
Jag hade la 0,8 medel tror jag, bäst va betygen i Konst, teckning, dessa lektioner älskade jag, resten blev jag utslängd då o då ifrån, ja det va inte bara mitt fel, men men! Med en diagnos av Adhd jag har så kan jag idag förstå alltihop, men va jag önskar jag hade klarat den biten. Jag har vårdad 2 av mina barn hemma sen 1994 och fick diagnosen av att de undrade varför alla mina 3 barn hade olika diagnoser egentligen, idag vet jag mina problems. När Anna tog studenten va jag så otroligt lycklig, denna tösen har haft problems med anorexia och ep anfall sen 12 årsålder. Jag vet hur du känner dig MiaPia idag, jag gråter när jag skriver av lyckan jag hade för 2 årsen.

haha det såg jag inte tack carina

Va söt han är MiaPia, stolt mamma du måste vara!
ja han är lik sin mamma eller inte ja jag är väldigt stolt över han skall ni alla veta
han är verkligen en svärmorsdröm
och alltid mån om alla o bry sig alltid om alla inte undra på alla tjejer ringer hela tiden till han haha
Grattis till sonens studenten.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Härligt MiaPia, jag tror jimmy blir en sån där som charmar in sig
Han säger rakt ut se så vacker hon är mamma. Idag plockade jag ur hans låda i skolan, där hittade jag kärleksbrev av tjejer, gissa hur svårt det är försöka hålla sig för skratt!
Men han är en mjuk kille också! Man blir stolt!