Vår nya Kajsa, vem är nu detta?

Vilken söt tjej hon är Carina. & ny frissad å fin lagom till midsommar
När mina vovvsingar har vare hos "frissan" & fått en genomkörare blir de osams, tror d beror på att d inte känner igen lukten på varandra?!
Nämen va gullig hon är och va skönt det måste vara med hennes nya påls tror jag ska göra likadant vad kostade kalaset?lENA
Hälsningar LENA

Kalaset va mkt billigt om man tänker på timpeng o jobb 550:- för 3 timmars jobb, då klipptes klor med.
Hon berömde Kajsa och sa hon är så snäll o trygg, märks hon är hanterad sa hon, ja med bad ofta så blir det nog så
Tycker absolut du ska ge henne denna chansen Lena, hon njuter av vara fri Kajsa, mer rörlig!
Det var väl roligt att höra det är klart dom blir vana när man håller på med dom vi är duktiga vi (L),ska fria till Lotta.Lena
Hälsningar LENA
Carina hon äör en riktig skönhet..jätte fin. Jag gillar henne som klippt..halva hunden försvann..hahaha
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Jaha hon fick en chock av se all päls trimmarn
Först så sa hon att hunden va liten för vara en lhasa apso,sen så kom hon på att hon är 5 månader bara,men va päls sa hon bara

Vilken liten sötnos du har.Så härligt för henne nu kan hon ju vara med när ni badar
Så skönt för lilla Kajsa att vara nedklippt nu i sommarvärmen. Hon blev jättesöt!
/Lotta

HaHa hon ser ut som en liten gangster tycker jag med denna korta päls
Helt klart tyckte ju katterna detta med igår. Idag går de kikar på henne, lite försiktiga då hon har snabare språng nu i benen, hon lyckades hoppa upp i lillhusses säng för första gången idag, vilken lycka för både Kajsa o Jimmy
Åh vad fin hon är utan päls också! hehe jaa antar att pälsen gör dem lite segare på att springa. Hn ser ut som shih-tzu är hon det?
du har nog nämnt rasen men jag har glömt det

Nä Diii hon är en Lhasa Apso, men det är svårt se skillnad på dessa raser ibland
Ah =D jaa tkr hon såg lite lik en shih-tzu. Hon är vacker hur som!

Jättefin är hon! Jag brukar klippa min lilla Friida också, skönare för henne - och mig som slipper bada henne så ofta!
Är det så att Lhasapso har mer näsa än Shih-tzu? Väldigt fina är de bägge sorterna.
Katarina

Hon är urgullig!!
vilket fint koppel vill ha.Lena
Hälsningar LENA
jättefin blev hon Carina
o det måste vara jättegott för henne att slippa värmen

Vår lilla buse.Ja hon är underbar, tänk att de finns de som inte fattar någon kan sälja kattungar till oss för vi har denna sötnosen hemma, detta fick jag höra idag, gud va det snackas i denna världen
Jättesöt blev hon efter klippningen!! =)