Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 721 ggr
Kittentotts
0

Vår nya Kajsa, vem är nu detta?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Katterna va helt förskräckta av den där utomjordingen som kom rusande in genom dörren ikväll.

Kajsa har klippt sig hos hundtrimmet idag och katterna fräste och va helt tokiga när hon kom hem.

Se på Merlin:

Kittentotts
0

Eliza räcker ut tungan:

Kittentotts
0

Så här blev jag,visst är jag söt! Skrattande

Harlibries
0

Vilken söt tjej hon är Carina. & ny frissad å fin lagom till midsommarGlad

När mina vovvsingar har vare hos "frissan" & fått en genomkörare blir de osams, tror d beror på att d inte känner igen lukten på varandra?!

Dockan
0

Räcka ut tunganNämen va gullig hon är och va skönt det måste vara med hennes nya påls tror jag ska göra likadant vad kostade kalaset?lENA

Hälsningar LENAGlad

Kittentotts
0

Kalaset va mkt billigt om man tänker på timpeng o jobb 550:- för 3 timmars jobb, då klipptes klor med.

Hon berömde Kajsa och sa hon är så snäll o trygg, märks hon är hanterad sa hon, ja med bad ofta så blir det nog såSkrattandeTycker absolut du ska ge henne denna chansen Lena, hon njuter av vara fri Kajsa, mer rörlig!

Dockan
0

FlörtDet var väl roligt att höra det är klart dom blir vana när man håller på med dom vi är duktiga vi (L),ska fria till Lotta.LenaRäcka ut tungan

Hälsningar LENAGlad

Marita-L
0

Carina hon äör en riktig skönhet..jätte fin. Jag gillar henne som klippt..halva hunden försvann..hahaha

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

Jaha hon fick en chock av se all päls trimmarnSkrattandeFörst så sa hon att hunden va liten för vara en lhasa apso,sen så kom hon på att hon är 5 månader bara,men va päls sa hon baraGlad

ophelia
0

Vilken liten sötnos du har.Så härligt för henne nu kan hon ju vara med när ni badarSkrattande

simzonites
0

Så skönt för lilla Kajsa att vara nedklippt nu i sommarvärmen. Hon blev jättesöt!

/Lotta

Kittentotts
0

HaHa hon ser ut som en liten gangster tycker jag med denna korta pälsGladHelt klart tyckte ju katterna detta med igår. Idag går de kikar på henne, lite försiktiga då hon har snabare språng nu i benen, hon lyckades hoppa upp i lillhusses säng för första gången idag, vilken lycka för både Kajsa o Jimmy

diana_
0

Åh vad fin hon är utan päls också! hehe jaa antar att pälsen gör dem lite segare på att springa. Hn ser ut som shih-tzu är hon det?Skrattande du har nog nämnt rasen men jag har glömt detGenerad

Kittentotts
0

Nä Diii hon är en Lhasa Apso, men det är svårt se skillnad på dessa raser ibland

diana_
0

Ah =D jaa tkr hon såg lite lik en shih-tzu.  Hon är vacker hur som!Skrattande

Friida
0

Jättefin är hon! Jag brukar klippa min lilla Friida också, skönare för henne - och mig som slipper bada henne så ofta! Skrattande  Är det så att Lhasapso har mer näsa än Shih-tzu? Väldigt fina är de bägge sorterna.

Katarina

Maggie
0

Hon är urgullig!!

Dockan
0

vilket fint koppel vill ha.Lena

Hälsningar LENAGlad

Annkis54
0

jättefin blev hon Carina
o det måste vara jättegott för henne att slippa värmen

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Vår lilla buse.Ja hon är underbar, tänk att de finns de som inte fattar någon kan sälja kattungar till oss för vi har denna sötnosen hemma, detta fick jag höra idag, gud va det snackas i denna världen

IdaJ
0

Jättesöt blev hon efter klippningen!! =)