Vsd tro ni om denna hona
jätte söt tjej med undebara ögon! vad gäller färg, svårt hon är ju ingen bra 02, men för mycket vitt för 03
Sajtvärd på Perser iFokus
Ne tycker hennes färg är jätte svår

Även denna är en g 02 med eller utan silver. Hon är ju inget långhår så det är det du ser som hon kommer att bli.
På långhår skulle färgerna fallit ner o täckt mkt av det vita så då hade hon varit en mkt bra 03.a
Tycker hon ser bra ut i typ, men man vill ju klämma o känna för att kunna säga. Men på bild ser hon bra ut iaf
Hoppas det varit till lite hjälp.
//Lena
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se
Okej tack så mkt all hjälp tas gärna i mot :D
ja det här med vitfläckighet är aldrig rätt…phu. har en tjej som registrerades som van, men domaren sa registrera om till 02, sen nästa domare sa 01…suck. men hon är också exot och tror som lena sa, hade hon varit perser hade hon varit en bra 02, men nu är hon nåt mitt emellan 02 och 01, samma med din flicka fast mellan 02 och 03
Sajtvärd på Perser iFokus
haha ja inte lätt de där me färger :D
Har känt och klämt när de var 4 veckor. Hon är en super tjejn redan då. Jämn hör rund åanna , stora ögon med bra bredd meillan. Öron sitter superfint. Bra närshål, ja hele tjejen skulle jag ggärna tagit med mig hem… näst efter van killen som redan flyttat.
Är som de säger på gränsen mellan 02-03 men nog skulle jag vilja ha att hon är 02.. 01 har hon för mycket färg fåra att vara. Van killen är en tydlig 01 och helt underbar. Hade det inte varit för att man börjar bli till åren så hade han varit hos mig nu….
Kram-Missar