Färgfråga
har ju en svart och vit perser som blir 20 år, och undrar över färg nummer, knäppt efter så många år, men stamtavlan där allt sådant står, är för jobbigt att leta efter i värmen
har aldrig haft honom på utställningar, och därför inte bryt mig om nummer, men så fick jag syn på alla bilderna på perse och exotic, och då vaknade minnet, har för mig att han har Per n 03, kan det stämma, och vad står n.et för, helt novis som ni hör, tacksam för svar, är så nyfiken Maggan47

Ingen aning om färger, men han är riktigt söt! Han är väl av den gamla typen perser?? Så himla fin! 
ja, han är klassisk perser, född 87, och vi har fått en förfrågan, om att vara med i ett galleri för klassisk perser, förfrågan från Danmark, och då måste jag väl skriva hans färgnummer, annars får jag skämmas
Maggan47 som kan tala om att gamgubben är pigg, lite nedsatt njurfunktion, men inte värre än att han kan äta vad som helst, och hatar allt vad kam och borste heter, så tur att det är foto och inte Lucas live, dom vill se

#2 Känns konstigt, han är 3 år äldre än mig! ;)
Kul att han är så pigg
. Hoppas någon kan hjälpa dig angående färgen….
Kramar//Carro
Nu ser jag inte hur mycket vitt han har men PER n 09 skulle jag tippa på. n=svart
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Jättesöt kisse.Lena
Hälsningar LENA

N= svart
03= en bra noll tre är hela benen vita samt krage och bröst
men hon hon är 09:a men alla använer eller godkänner inte det.
Då blir det 03
enkelt utryckt
MVH
Mona

Stilig herre och vilken ålder.
Han är nog registrerad som PER n 03. Vi har inte 09 inom perser/exotic.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Jag har reggad låggradigt vita som 03, detta fick jag lära mig genom idp klubben då jag fick vitfläckar.
tack för svar, krage och bröst, samt mage är vita, och sockorna på benen
så det blir Per n 03 Maggan47

Jättefin katt! De har sin sin charm med långa näsor, har en med
#7…fick jag lära mig nåt idag med
visste inte det hehe