Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 486 ggr
Paddiz
2007-06-09 11:31
0

EFIT

Godmorgon alla forumare

Idag skiner åter solen och jag hoppas inte det blir så varmt som igår.

Vill bjuda in er under min EFIT-dag - vilket betyder Ett Foto I Timmen. Om ni inte hört talas om det så går det ut på att man under en dag ska ta Ett Foto I Timmen och då under hela dagen.

Vill ni vara med så kan ni gå in på http://www.fototimmen.org och anmäl er och när ni fått ett mail från de som har hand om sidan så är det fritt fram att vara med. Det finns två bestämda dagar i månaden som man kan vara med på och idag är då den ena dagen i juni.

Ni hittar min EFIT under EFIT-länken på hemsidan www.quinoas.com och där klickar ni in er på 9 juni. Det kommer bilder lite då och då under hela dagen.

Hade varit roligt om andra på Perser iFokus oxå kände för att vara med.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Kittentotts
2007-06-09 11:53
0

Låter jättekul! Bara man vet när den dagen kommer så man hinner ladda batterier o annat GladSka gå in o titta på den länken sen.

Cajza
2007-06-09 11:56
0

Godmorgon Yvette

Här i söder skiner solen från en klarblå himmel och termometern visar på 23 grader (obs norrsidan) det kommer säkert att bli en jättevarm dag. Nu känns det skönt att ha källare.

Ang. EFIT, jag är så nöjd att läsa och kolla på din Yvette så jag står över ett tag till.

Trevlig helg // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Dockan
2007-06-09 12:23
0

Räcka ut tunganGodmorgon alla!Har precis kikat in,härligt att vara uppe med tuppen det blir många kort under dagen då.Gullig bild med vällingen, ännu gulligare på Tofsi jättesöt liten unge helt i min smak jättesöt.LenaCool

Hälsningar LENAGlad

Paddiz
2007-06-10 00:56
0

Så nu är min EFIT-dag över och det blev några bilder under dagen.

#1 Dagarna får man i god tid före och nu kan man antingen välja båda dagarna i de olika månaderna eller bara ta en. Det är oxå ok att hoppa över någon dag. Ibland kan man oxå lägga till egna dagar.

#2 Vet att du brukar titta in på mina EFIT-dagar. Trevligt att man har någon fast tittare =O)

#3 Vaknar man före tuppen och lägger sig sent så kan det bli många bilder. Visst är Topzy en söt liten unge - tror oxå att hennes nya ägare tycker det =O)

Ha en trevlig söndag.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Annkis54
2007-06-10 01:23
0

jättekul att se
jag har oxå varit inne o kollat några gånger på dina EFIT dagar

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se