omplacering
Dessa tre kissar måste omplaceras pga sjukdom i familjen. "Poker" (till vänster) är en röd/vit harlequinhane på 2,5 år. Är en extremt gosig kille!! De två andra honorna är 3 år och flyttar tillsammans. "Doris" är en sköldpaddsfärgad sötnos och "Mona" är en försynt liten blå solid hona. Alla tre har växt upp i ett auktoriserat uppfödarhem där alla katter har prioriterats först. För mer information ring Gujje på 0491-61123, och/eller kolla hennes hemsida på www.florindo.com (där kan du också se alla katter, information om uppfödningen och vilken miljö de har bott i).
Vart finns dem? :-)
Dom finns i Oskarshamn
Är dem dina? Funkar ''Poker'' med annan katt? Har en 5 årig snäll tjej.
#3 Nej det är min väninnas, ring Gujje nr finns i första inlägget och även hennes hemsideadress.
Jag har bara hjälpt henne med inlägget då hon hade problem med att få ut bilderna här.
#3# Hejsan ewelines!
Det är jag som äger Poker o du är välkommen att ringa mej så berättar jag mera.
Sussie har hjäpt mej eftersom jag inte kunde få ån ngr bilder.
Mvh / Gujje
0491-61123 eller 070-5895123
Såg det nu! 
Jag hör av mig till dig via tfn ist!
Hej igen!
Låter bra, du får gärna höra av dej nu eftersom jag kan ta ditt samtal nu .
Mvh/ Gujje
Puttar upp tråden
Lycka till! ! Jag håller tummarna för kissarna!
Tack så mycket, men tänk ändå om det kunde vara ngn som kunde förbarma sej över dessa kissar.
Särskilt den solida blå o skp/ vit honan som just nu är ute i rastgården o mår bra. Skp/vit heter Florindos Mixed lilly o finns på min hemsida under avel / Honor .
Mvh / Gujje