Perser iFokus

Perser

Etikett: 02-allmänt-kattprat
Läst 872 ggr
Kittentotts
0

Måste få visa min Fina Titta Tiger

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna pojken har slingrat sig runt mitt hjärta, han kom hem 2005 till mig från min vän Yvonne Drougge. Denna pojken har slingrat mig runt mitt hjärta, han har tröstat mig många gånger. Han blir bara finare ju äldre han blir. Tiger är min kastrathane idag, tänkte han skulle få komma med på lite utställningar framöver. Det bästa Tiger vet är att få gå i vår skog o mysa. Lite toffsar på öronen har han just nu, han har en matte som älskar toffsarFlört Tack Yvonne för denna killen!

Bart
0

Jättefin!

Lovebuffen
0

Han är verkligen jättefin! Helt underbar, en sådan perser man drömmer om!!! Glad

IdaJ
0

Vilken härlig kille du har!=)

Dockan
0

CoolHan är sååå fin Titta Lena

Hälsningar LENAGlad

Kittentotts
0

Tack! Ibland så känner man bara, jag måste få visaGlad

BumbleBee
0

vilken fin kille

dexter
0

Kanon snygg värkligen!!!!

simzonites
0

Mums vilken snygg kille Smiley ourson peluche jongle.gif

/Lotta

Annkis54
0

ja..han är verkligen fin
men jag ser inga örontofsar hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Han har örontoffsarna i all päls, just nu är han nästan fullpälsad, lite till så är han så där ljuvligt stor i pälsen.

Cajza
0

Han är jättefin Tiger, hoppas det går bra för honom på kommande utställningar. Jag såg honom som liten (när vi tittade och köpte Goozan) men vi skulle ha en hona då annars kanske jag valt honom. Han var underbart söt som liten. Skickar med ett foto på Fina Stinas Gosiga Goozan vår svartsköldpadda, som har samma far.

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kittentotts
0

Ja Titta Tiger va en rund boll som liten, han va matvraket vad jag förståttSkrattandeMen så är det idag med, matskålen är hans bästa vän, och nötfärsen är godis han ska ha då jag ropar in honom ute från skogen. Han väger idag runt 6kg. Goozan är såå söt, jag valde Tiger tillsammans med familjen, vi va helt överens om vem som skulle få flytta hem hit. Efter Tiger har vi hämtat Eliza från Yvonne, och jag vet inte vad yvonne gör, men hon är precis som Tiger en speciell tjej som slingrar sig runt en och sitter fast i hjärtat, en pratglad tjej som har mkt att prata om. I juli åker vi för hämta hem 2 tjejer till från Yvonne Våran Pipiga Pia & Mini Maräng, ska bli så spännande få se dem växa upp, se deras sätt. Vår Merlin är också en mycket kelen o go kille, kan säga vi fått ett härligt gäng, sen har vi Olivia vår lilla prinsessa i huset från Boggie´s, en mkt försiktig tjej som älskar sin husse. Diva är vår äldsta tjej, hon är idag kastrat och är en bestämt tjej med en vilja som vi inte kan låta bli följaGladNä den damen vet hur hon ska få familjen att lyda, annars! ja då får vi det inte roligt, hon blir sååå sur! hon är ju en padda.

diana_
0

Ååh vad tiger ser mysig ut =)!

Kittentotts
0

#13 Han är mysig!

Marita-L
0

En stilig karl ..far till många fina bebisar..thumbleft

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

Ja han är pappa till en del nuSkrattandeOch de blir bara finare o finare de med. Va och hälsade på en för 2 veckor sen, han är ju samma färg, va hemskt se en så lik kopia, jag sa jag tar med honom hemFlört

miapia
0

underbar kille carina  mumms

Soffan79
0

Han är verkligen jätte fin.. är svag för creme färgade eftersom min första hane Gizmo var det..

Men nu har vi ju "lilla lisa" eller Bonaly här hemma som har mig "lindad runt lillfingret", hon är helt underbar. Rusar runt i trädgården som en galning och är överlycklig över att det är sommar. Vill man att hon ska komma in är det bara att ta fram kardan och dra några gånger med nageln på den så kommer hon som ett skott för att bli borstad är ju det bästa som finns.

Kittentotts
0

Det är så härligt läsa hur fint hon fått det hos dig, man mår så bra då man hör hur hon anpassat sig. Pussa på stumpan från oss!

Soffan79
0

ja visst det ska jag göra…

malin_rosen
0

Tiger är helt underbar!