Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 830 ggr
Cajza
2007-06-08 08:51
0

GODMORGON

Ännu en underbar morgon, solen strålar från en klarblå himmel och det är fredag. Nu väntar två lediga dagar jätteskönt, ja lediga är nästan att överdriva. Mattias tar studenten nästa fredag med allt vad det innebär. Ha en skön fredag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

ophelia
2007-06-08 08:59
0

Godmorgon!!

Även här strålar solen men som vanligt så blåser det också inget skönt.Gubben ska jobba t.om. lördag förmiddag så här tar vi det lugnt.Vallen ska väl slås till helgen och ensileras i början av veckan.Så fortsatt fint väder vore bra.Ha en bra fredag/Sylvia

Bart
2007-06-08 09:03
0

Godmorgon!

Här är oxå solsken och vackert väder,18 grader+ redan.

Trevlig helg!

Dockan
2007-06-08 09:17
0

SkrikandesGodmorgon alla!Underbart väder blir det i Kalmar idag,men jag har blivit överfallen av en kråka när vi var ute i min skog nu.Dom har antagligen bo dom flyger årecis över mitt huvud och kraxar o lever är det för att försvara sina ungar tror ni,så har det varit i 14 dagar riktigt otäckt är det.Ät det någon som vet hur länge det tar tills ungarna flyger ur urboet inte 12 veckor iallafall (L).Ha en skön helg.LENA

Hälsningar LENAGlad

dexter
2007-06-08 09:59
0

God morgon från Norge!!!

Hær ær det stålande sol och vindstilla!!!

Ha en førtrollande helg allihopa!!!

Pia :)

Kittentotts
2007-06-08 10:12
0

Godmorgon Alla! Här skiner solen, det är olidligt varmt i vårt hus som ligger på ett högt berg med stekande sol ovan sig.Men man ska inte klaga, visst är det skönt ta en svalkande kall dusch 3 ggr dagCoolKatterna sover överallt, hundarna fick jag dra över med vattenslangen igår 2 ggr, kajsa trodde matte blivit helknäpp o gömde sig bakom bergsknallen. Nu väntar 2 lediga dagar, jag sitter och gör matlista och annan planering inför semestern som börjar för johnny efter midsommar.Lena det låter inte roligt med en anfallande kråka, du får ha hatten på dig. De kan vara riktigt elaka de där rackarna. Käppen i högsta höjd då du får visa hur arg du kan bli själv. Kan trösta dig med att de nu börjar bli ganska stora ungarna, de har nog flyttat ur boet ganska snart, våra ungar som bodde på vinden verkar ha flyttat nu, tack o lov, det va ständigt fyande mot vår huskatt mimmi, kompostgaller för hon inte skulle ge sig in i boet och annat.