Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 1125 ggr
[Exo_ragdoll]
3

Min Exo Ufo 7mån :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara få visa min älskade lilla exotic Ufo som nu har hunnit bli 7mån gammal :) Han kommer från Yamacatos.

Han är väldigt sprallig och älskar att apportera med helst sugrör eller knästrumpor :D Han kan springa fram och tillbaks hur många gr som helst, tröttnar aldrig! Jag undrar om han kan jama för han gör bara små pip på sin höjd :) super gulligt. Plus att han älskar att titta på tv!

Han är världens snällaste katt men vill absolut inte bli buren, han vill helst ligga brevid och mysa och kurrar bara man petar på honom.

Han och min 1åriga ragdoll kille är bästavänner och han sover oftast på rygg med benen i luften precis som min ragdoll :)

[Exo_ragdoll]
1

1

[Exo_ragdoll]
0

2

[Exo_ragdoll]
1

Liten

[Exo_ragdoll]
0

På sista bilden är han bara ca 15 vec :) <3

[Exo_ragdoll]
1

Bästavänner <3 :)

[MonEnil]
0

Härlig kille! Han ser ut att ha utvecklats fint.

[Exo_ragdoll]
0

Tack :) Han är verkligen jätte mysig !Glad

krasivis
0

Så fin han är! Jättegullig sista bild med de två tillsammans Kyss

Erna
1

Roligt att se bilderna på Ufo. Han verkar trivas hos dig. Jag har fler katter som knycker min 97-åriga mammas sugrör, flera gånger om dagen. Så fort hon lämnar fåtöljen, så är de där.

Gammelmatte

Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

[Exo_ragdoll]
0

#8 Tack så mycket :) Jaa dem tycker verkligen om varann!

#9 Tack Erna för att jag fick köpa den här fina lilla krabaten :) Han är verkligen underbar. Haha ja sugrör är väldigt poppis här, har dock aldrig varit med om en perser som apporterar så här mycket! =) Han är som en liten hund ibland :)

Shahis
0

Jättefin Ufo du har där. Grattis till honom. Så roligt för dem att ha en mysig kompis.

[Exo_ragdoll]
0

Taack =)

Ja det är jätte mysigt att dem kommer så bra överens, tyvärr så vill inte min ettåring leka lika mycket som Ufo men jag försöker leka med honom så mycket jag kan.