Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 1844 ggr
LarsiForshaga
0

Måndags historier!

Många som hatar måndagar….Gustaf till exempel. Så jag kör lite historier som ni kan ha med er under veckan att fnissa åt.

LarsiForshaga
0

Sven vaknar upp hemma med baksmälla storlek XXXL.
Han tvingar sig själv att öppna ögonen och det första han ser är ett par Alvedon och ett glas vatten på nattduksbordet. Han sätter sig upp och ser sina kläder, allt rent och nystruket. Ser sig om i rummet och ser att det är i perfekt ordning, fläckfritt, städat och rent! Tar en Alvedon och ser en lapp på sängbordet:

"Älskling, frukost står på spisen, jag gick tidigt för att handla. Älskar dig!

Förvånad stapplar han till köket.
Mycket riktigt finns varm frukost och tidningen där till honom.
Deras son sitter vid bordet och äter frukost. Sven frågar:

- Min son, vad hände egentligen i går kväll?"
Sonen svarar:
- "Jo, du kom hem klockan 3, aspackad och sinnesförvirrad. Du hade sönder möbler,spydde i hallen och gav dej själv ett svart öga då du gick rakt in i dörren."
Förvirrad frågar Sven:
- "Så, varför är allt i ordning och så rent, dessutom står frukosten färdig och väntar på mig?"
Sonen svarar:
- "Aha, du undrar över det! Mamma släpade in dig i sovrummet och när hon försökte ta av dej byxorna sa du:
"Lämna mig ifred damen - jag är gift!"

--------------------------------------------------------------------

En ung nygift kvinna hade varit och inhandlat en garderob på IKEA. När hon kom hem började hon att montera upp den. Utanför hennes fönster fanns en busshållplats. Precis när hon var klar med garderoben körde bussen förbi och garderoben föll ihop. Hon kliade sig lite i huvudet och monterade sedan upp den igen. Strax därpå kom nästa buss, och garderoben föll ihop som ett korthus. Hon ringde då till IKEA och talade om vad som hänt. De lovade att skicka dit en kille som kunde fixa det. Montören kom strax dit och fick ihop garderoben. Men precis när den var färdigmonterad igen så kom bussen och garderoben föll ihop. När han för andra gången fått ihop garderoben gick han in och ställde sig i garderoben för att se vad det var som egentligen hände.
Just då kom kvinnans make hem. Han var nyfiken på hur garderoben såg ut som hans fru hade inhandlat och stegade in i rummet där garderoben stod. När han beundrat den öppnade han garderobsdörren för att se hur den såg ut innanför. Maken och montören tittade ett ögonblick på varandra och sedan sa montören: "Du tror väl inte mig, men jag står faktiskt här och väntar på bussen

------------------------------------------------------------------

En gift man hade ett förhållande med sin sekreterare.
En dag blir lusten för stor för dem och de for hem till henne där de hade
vild älskog hela eftermiddagen.
Utpumpade efter timmar med vild sex, så somnade de och vaknade inte förrän
vid åttatiden på kvällen.
Medan mannen slängde på sig kläderna bad han kvinnan om att ta med hans
skor ut ock gnida in dem med gräs och jord.
Hon tyckte det var lite underligt men gjorde som han sagt.
Han tog på sig skorna och for hem.
Var har du varit ? frågade hans fru så fort han kom innanför dörren.
Älskling, jag kan inte ljuga för dig….
Jag har haft ett förhållande med min sekreterare, och vi har haft sex hela
eftermiddagen. Jag somnade och vaknade inte förrän klockan åtta."
Frun stirrar ned på hans skor och säger:
Din förbannade lögnhals ! Du har varit och spelat golf !

LarsiForshaga
0

En man går in på apoteket med sin 8-årige son. Sonen får syn på hyllan med kondomer och frågar sin pappa:
- Vad är det?
- Det kallas för kondomer min son, svarade pappan. Män använder dem för att ha säker sex.
- Jaha, säger sonen. Det har jag hört talas om i skolan.
Han plockar fram ett tre pack och frågar pappan:
- Varför är det tre i den här förpackningen?
- Den där förpackningen är för gymnasiekillar. En för fredagen, en för lördagen och en för söndagen. Sonen plockar då fram ett sexpack och frågar:
- Men vilka är de här för då?
- De är för universitetsstudenter, svarar pappan. Två för fredagen , två för lördagen och två för söndagen.
- Wow! utbrister sonen. Men vilka använder de här då??? frågar han och plockar fram ett tolvpack.
- De där är för gifta män, suckar pappan. En för januari, en för februari, en för mars…

-------------------------------------------------------------------

Lärarinnan ställer frågor till barnen:
- Vad är det som har fyra ben, är brunt och lever i skogen?
- Älgen, svarar Elsa.
- Rätt tänkt, säger lärarinnan, men det kunde också vara ett rådjur.
- Vad är grönt och hoppar i gräset?
- Gräshoppa, svarar Ulla.
- Rätt tänkt, men det kunde vara en groda också.
Då ställer Navid en fråga till lärarinnan:
- Vad är det som är stort och hårt när fröken stoppar det i munnen men liten och mjuk när den tas ut?
Lärarinnan ger Navid en örfil, men han fortsätter:
- Rätt tänkt, men det kunde varit ett tuggummi också!

Oskyldig

Annkis54
0

hehe
det funkade som lite upplivning på kvällstid oxå
ett gott skratt inför natten
de 3 första passade mig bäst hehe
gonatt.
nu ska jag hoppa i säng tror jag

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Lovebuffen
0

Hahaha!!!! *skrattar gott*

TACK för härliga historier!!! Glad

Kittentotts
0

Alltid lika roliga! Måste ju säga jag älskar nr 1 hahaha! nr 2 ja det hade nog varit svårt förklara sig därSkrattandeOch nr 3 han va i allafall ärlig Skrattande

IdaJ
0

Skrattande ha ha!!