gul svans på vit katt..
Hur gör ni erfarna ägare till vita katter med svansen? Har en vit tjej som alltid är lite gul på ovansidan. Jag pudrar,badar ,och grejar men tycker inte att det blir så stor skillnad. har ni ngt tips att dela med er av?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Har PM:at dig Eine! 
Tackar!!!Jag behöver alla tips!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Varför pm:a ? dela med dig 
ja du vill väl veta nu när du har en vit maräng ;)
Sajtvärd på Perser iFokus
# 3 Det måste finnas andra erfarna perserägare som kan uttala sig bättre inom detta område! Har inte perser själv så vad som fungerar eller inte på perser vill jag inte uttala mig om på ett officiellt perserforum.
Är det inte för att hjälpa varandra och dela med sig av erfarenheter som det här forumet finns? Har man ett gott råd så skriv ut det.
//Rita
# 6 Ja, var är alla erfarna perserägares tips inom området? 
Jag tror inte att fettsvans är rasbundet
så tipsen är nog det samma för alla katter….
Jag har inga gula svansar men dom fertila hanarna brukar ju ha fettsvans… Jag använder Goop och även fast olivtvål 

Går det gula ner i huden?
Jag har ingen erfarenhet när det gäller vita svansar som blir gula - men har en kastrathona som har varit gul på hakan. Nu menar jag inte att hon har haft missfärgningar efter maten utan gult ända ner i huden.
Ju mer jag jobbade för att få bort det - genom att tvätta och torka med olika medel - ju gulare blev hon. Till sist var hon så gul så det inte gick att dölja med puder när vi skulle på utställningar. Eftersom hon var så gul så planerade jag inte in några utställningar och jag slutade jobba med hennes haka - hon fick helt enkelt semester. Det sista jag gjorde var att klippa henne riktigt kort på hakan och när det hade gått nästan en månad var hon mindre gul på hakan när den nya pälsen växt ut helt var hon vit.
När jag ska ställa henne kan jag inte bada henne på hakan för då blir hon gul meddetsamma. Antagligen har jag överstimulerat körtlarna på hakan så att hon har producerat mer fett och vi kom in i en ond cirkel.
Kanske kan det vara något sådan som händer med din katts svans.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever