Nu flyttar mina småttingar ..snyft..
I går åkte Emilia å idag så är det Elicias tur å komma till sin nya familj..bhuhuhu vad tiden går fort..
….
På Lördag så kommer Enricos familj å ska få bada honom själva, blåsa å klippa klor..
Å sist men inte minst våran trasdocka å goaste av dom alla..en riktig pussgurka som har tagit mammas hjärta..El Cid min smokis..har ska åka till Norrland å bli S*Talitha`s Classy nya avels hane..
snyft…
..det var inte länge sedan dom var så här små…
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Å sedan blev dom så här…
å mamma hade fullt upp med dom..
å vips så satt dom bara där å såg helt gudomliga ut..
ahhh vad stora dom har blivit åh vad tiden har gått fort..snyft snyft..

Ja Marita denna tiden kommer då de flyttar, men jag hoppas de får bra hem allihop, sen ska du se med alla fina berättelser mår man så mkt bättre, det är därför vi uppfödare behöver få höra hur våra små mår imellanåt, de ger oss så mkt den tid de bor hos oss. Kram på dig Marita!

Vad tiden gått fort och bebisarna blivit stora. Den första tiden efter flytten är jobbig, så mycket tid det blev över och ingen ville ha nötfärs. Hoppas dina "småttingar" får det bra i sina nya hem. Ha det bra // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
tiden går FÖR fort när de är små. men glädjen av att få mail,bilder o får hälsa på "sina" småttingar när de växt upp är värt det
jag håller med er
det är ofattbart vad fort det går
Snyft..bhuhuhu..nu har El Cid åkt så nu finns det inga små kvar..aj aj vad tomt det känns..
visst känns det konstigt