Perser iFokus

Perser

Etikett: 10-foder
Läst 1457 ggr
Cybercat
0

"Personliga Skäl"...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…är väl något vi ser alldeles för ofta på Blocket, när det gäller omplacering av vuxna katter.

I mitt fall är det dock sant, fast riktigt så långt som till blocket har jag inte kommit än :) (och lär heller aldrig göra).

Men, med kris i familjen och behov av att flytta mitt hem till annan ort under ett par månader gör jag nu ngt jag aldrig trodde jag skulle - but here goes;

Finnes:
Top-Show, underbar, urläcker, personlighetfull och mer än lovligt älskvärd hane, snart två år. Parar, prooven (dräktig hona). Sprayar inte, men kan markeringskissa på saker på golvet. Unika linjer; Importmamma  (USA), svenskfödd pappa med dubbla importföräldrar (USA där med). Svart Van, dilutionsbärare, ljuvlig, vacker. Klippt, men får gärna växa ut ;)

Sa jag älskvärd? Låt mig förtydliga; ÄÄÄÄÄLSKVÄRD. Underbar. Sitter helst i famnen vänd mot dig och älskar på dig. Slickar dig på näsan.

Sökes:
Kärleksfullt hem, temporärt eller ev. längre, utan tanke på kastrering. Ju närmare Gbg dessdå bättre.

För de av er som känner mig, sorry att jag inte kontaktade dig personligen; situationen är ovanlig och har inte tillåtit det. Tveka inte att höra av dig, jag sätter honom helst hos någon jag känner, även om det var länge sedan vi sågs :)

Erbjudes:
Parningsrätt på pojken min, (begränsad och enligt övk.) Diskussion för samägande ev. öppen vid långtidshem.

---

Då extremsituation fortfarande råder i familjen nås jag bäst via sms - 0701-479363.

/Emma

(Fler baby-bilder på persianpregnancy.blogspot.com)

mallabralla
0

wow! han är ljuvlig, du finner garanterat någon som vill samäga honom med dig! tråkigt när det blir så…det sliter i hjärtat att behöva sälja någon av ens bebisar

Sajtvärd på Perser iFokus

Cybercat
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack Malin :)

Han är underbar, och skulle vara "bara min", men ibland vill ödet annprlunda och man får anpassa sig…

Här säljs ingenting. Här delas =)

Tex är ett kärlekstroll - och den som tar hand om honom skall som tack, förutom hans kärlek, också kunna få del av hans fina linjer. Jag vill att han blir maximalt älskad och omhändertagen, så då blir det en förutsättning =)

Jag importerade Tex mamma själv, från SunnyRidge (Årets katt, alla raser, CFA 2010). Hans mamma är, så vitt jag vet, den enda SunnyRidge katten i Sverige. Unika linjer, som sagt. Och snygg som få dessutom :)

Jag önskar honom kärlek och stabilitet - och en uns uppskattning för hur speciell han är, på många plan. (Sussie, jag hade pratat direkt med dig om ni inte hade tagit in en hane precis nu. ;))

mallabralla
0

m det är ju det där, att man alltid tycks falla för alla hanar, och så sitter man där med skägget i brevlådan med gaphalsar och ingen hona hahhahah

Sajtvärd på Perser iFokus

Headturners
1

Å Emma Tex är helt underbar Kyss Tack snälla för att du tänkte på mig, jag blir rörd. Hade vi inte precis tagit in Lyric hade jag slängt mig på telefonen.

Hoppas verkligen han hamnar hos någon som uppskattar ditt hårda avelsarbete, och älskar honom för det är sällan det dyker upp så snygga katter med dessa ovanliga linjer i sverige.

Jag hoppas också att din livssituation kommer lösa sig, så att vi får se dig och dina vackra katter ute på banan igenGlad

Kramar

Sussie