Vår nya hane

Hej Sussie!
Vilken godbit ni har köpt, han ser helt underbar ut och vilka ögon…….
Lycka till med honom
Trevlig helg
Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Tack Karin 
Trevlig helg
gud så söt :) är han köpt utomlands ?
Fantastiska ögon!! Ska bli väldigt spännande att se vad han kan ge så småningom. Lycka till med er fine grabb 
En snygging! Lycka till!
Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se
Grattsi till er vackra *Lyric*!! Honom kommer ni säkert att få mkt glädje av i framtiden 
Tack alla 
#3 Ja han är köpt från USA 
Jaha okej fundera själv på att köpa in i framtiden därför jag fråga :) han är super duper snyggis :D
#9 Tack snälla, det är bara å fråga på om det är nått du undrar över när man ska importera 
Mm tänkte mest behöver man hämta katten i utlandet eller skickas den med plan? Vad ligger priserna på i utlandet äre stor skillnad?
Man kan åka ner och hämta katten eller så flyger den själv till sverige i Cargo. Priser beror nog mest på vad du köper och varifrån du köper.
Okej :) ska kika runt lite på olika uppfödare se om ja fasnar för någon :) Köpte du av någon känd uppfödare eller? Ja menar är väl viktigt att men ej köper från vem som helst så man blir Blåst

JÄTTEGRATTIS Sussie!
till denna SÖTNOS!

Det skall bli spännande att få se denna sötnos och hans avkommor i framtiden!
Kram
Gun-Lis
S*Amors Troll
Alltså vi letar ju efter linjer vi gillar , sen är det ju viktigt att man bygger upp en kontakt med uppfödaren en lång tid innan..
Börja med att leta runt på hemsidor och titta efter katter du gillar och titta då på deras stamtavlor. Vi jobbar ju endast med Amerikanska linjer och jag vill väl påstå att Parti Wai är ett av världens finaste perserkatteri 
#14 Tusen tack Lisa 
Okej tack för all info 
Åh älskar deras katter var inne och kolla :) Älskar kraftigheten och pälsen samt utrycket :) blir nog spara detta katteri :) Har du köpt katt från dom ?
#18 Ja den vita är ju därifrån 

Hej igen Sussie!
Det är alltid jätteroligt med info om olika uppfödare/katterier framförallt ifall det är possitiv info!

som är mycket trovärdig ifall man har en etablerad kontakt med den man pratar om!
Däremot skall man alltid ta negativ info med en STOR nypa salt eftersom det bästa är att själv bilda sig en uppfattning om olika uppfödare/personer eftersom så mycket avundsjuka/elakhet florerar i denna vår lilla ankdamm "kattvärlden".
Många har tyvärr mycket felaktiga/elaka uppfattningar om andra trots att de aldrig pratat/träffat/än mindre besökt eller haft något att göra med uppfödare/personer de uttalar sig om ……..
Kram
Lisa
S*Amors Troll
#20 Du har så rätt Lisa, det kan bli alldeles förfärligt med skitsnack i denna kattvärld
Därför kan jag bara se till min egen erfarenhet av dom jag köpt katter av.
Men det finns tusen saker man bör tänka på innan man köper katt och som sagt att man bygger upp en relation till uppfödaren lång tid innan.
Jag har nästan bara positiva erfarenheter av att importera katter förutom en från Tyskland, men det är en annan historia 
han är underbar, grattis till eran isbjörn ;) fantastiska ögon.
håller med Parti wai katter är ögongodis!
Sajtvärd på Perser iFokus
Tack Malin 
Joo klart man bygger upp en relaktion innan så man känner säg trygg :) Malle håller me ögon godiis :D
söt hane kram.
ha en bra dag. kram

Ser jättefin ut. Lycka till med honom./Laila
Åh vad roligt för dig
Och vad fin han var
Tusen tack till er alla 
vad ha eran vita hane för gentiks färg unde r det vita???
ha en bra dag. kram
Troligtvis creamvit 
Åh vilken snygging!!
coolt kram. mycket snygg. men han är med pure persian el???
ha en bra dag. kram
Så snygg, grattis till er
#32 Ja Jenny han är Pure Persian
Han är ju GC.
#31 #33 Tack snälla
Grattis till en mycket fin katt
Vilka ögon också 
ska du böjra med vitt med i dina vitfläckar???
ha en bra dag. kram
Ja det ligger redan vita katter bakom våra vitfläckar i stamtavlorna, men nu kan vi ju få vita också 
Jättefin pojke