Perser iFokus

Perser

Etikett: 11-utställning
Läst 514 ggr
Natali
0

Mått upp till utställningsburen?

Jag ställe ren fråga här, då jag vet att perserutställare brukar ha så mycket fint pynt till buren.

Måtten upp till buren, från golvet, är det någon här som har det? Har tänkt o sy ett skynke som täcker alla väskor osv….

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Annkis54
0

jag har inga mått…men om jag säger så här….
mitt trimbord är 84 cm högt….när jag var på en utställning så märkte jag att jag inte kunde öppna dörren till utställningsburen utan att flytta på trimbordet.
mailade då inför nästa utställning till en annan klubb..(bara IDP) o frågade om måtten…för jag tänkte att jag skulle kapa av benen på trimbordet.
då svarade de mig att det är olika för olika klubbar…vad det är för mått på borden som de ställer upp burarna på
möjligtvis så är det olika burar oxå o hur dörren i buren öppnas.
jag tillverkade ett trimbord/kattvagn som jag medvetet gjorde några cm lägre så att de skulle passa alla utställningar
men om du inte bryr dig om ifall det passar exakt…så skulle det väl funka med runt 84 cm kappa.

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Natali
0

Jag ska på Sverak utställning, och där är det en burpool som åker runt till utställningarna, alltså likadant överallt. Men får göra 85 cm långt, så får jag fålla upp på plats om det är för stort… Jag ska på SW i örebro….

Tack för hjälpen!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.