Perser iFokus

Perser

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 830 ggr
Amorstroll
3

FIRE to the Rain.....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

är en svartsmoke persertjej som är full av bus och upptåg….. hon kommer att bli så saknas här hos oss……

Hennes mamma som är från Finland är min enda vitfläcks perserhona som jag egentligen har funderat på att omplacera eftersom jag inte vill avla på vitfläckar i framtiden……..

Hon har dock gett mig flera jättesöta kattungar med ett fantastisk temperament…… Fire är inget undantag….

Amorstroll
0

ett till på sötnosen…….

Amorstroll
2

ännu ett…..

Amorstroll
0

Jag bara älskar henne undebara färger…….KyssGlad

Solitaire
0

Jättesöt tjej!

Amorstroll
0

Ja, hon är faktiskt mycket sötare live……. ett riktigt livligt lekfullt busfrö!Glad som inte är rädd för någon/något.

"Ett hår av hin" rättare sagt…… hon är som en oljad blixt på upptäcktsfärd hela tiden….. helt plötsligt är hon utanför dörren istället för innanför……. och hur det har gått till är svårt att sia omFörvånad

Är lite orolig nu när hon blivit Stockholmare på Söder….. men jag har verkligen informerat de nya ägarna om detta kvicksilver troll….. så jag hoppas verkligen de har full koll på henne.

Sedan har hon också stundtals stort behov av närkontakt och älskar att sova på och i famnen på vem som hellst. En otroligt social tjej med andra ord. 

Jag saknar henne så enormt redan!Gråter

Kram

Gun-Lis (Lisa L)

S*Amors Troll

mallabralla
0

hon är jätte vacker!

Sajtvärd på Perser iFokus

A_KickEm
0

Kyss……en till snygging!

Headturners