Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 1148 ggr
ophelia
4

Utställnings resultat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så har Wendy då varit på sin första utställning 4,5 år gammal.Hon skötte sig exemplariskt.Vi hade Anne Köhn som domare och fick en konstruktiv bedömning som jag kunde hålla med om helt och hållet.Å vet ni vad min lilla skrutta fick sitt CAP det hade jag inte räknat med så glädjen är stor här hemma.

//Sylvia

Headturners
0

Grattis Glad

Paddiz
0

Grattis!

Blir det fler utställningar för sötnosen Wendy? Hur gick det för matte Sylvia att vara på en utställning en hel dag? Ont, ont, ont - eller?

Kramiz Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

[MonEnil]
0

Grattis! Det klart hon skulle ha CAP!

sötsigne
0

Kattulationer till certet!!

Solitaire
0

Stort grattis!

Cajza
0

Grattis Sylvia till Wendys CAP! En jättefin och duktig tjej, din Wendy. Trevligt att träffa dig Sylvia och din dotter, hoppas vi ses i Trelleborg i juni. Ha det riktigt bra.

Kramar Karin & Mattias

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

ophelia
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tusen Tack alla för era Grattis det värmer.Jag känner mig fortfarande lika förvånad som Wendy.

Ja du Yvette visserligen var det 60 tals tema och jag hade anpassat mig till det och dagen gick förvånansvärt bra men på kvällen var det ingen tonåring längre då var det nog mera 60 års kärringen men trots det så tycker jag det gick över förväntan Glad

Tack Karin det var roligt att träffa dig och Mattias igen.Jag sitter och funderar för fullt hur jag ska göra med Trelleborg.Frågan är om jag kan komma igång med bilkörningen så Janne slipper Köra får väl bestämma mig under dagen kan jag tänka.Skrattande

Kramar Sylvia

jenay
0

va fin wendy är ha hon lite längre nos se så ut på bilden??

Skrattandeha en bra dag. kram

heliotropes
0

Grattis!Glad

Eva // medarbetare på Perser