Uppdatera mig!
Efter en tids frånvaro, konstaterar jag att Leonis lyser med sin frånvaro. Både här och på hennes hemsida. Det sista jag läste var att hon inte fick göra inlägg på denna sajten. Vad har hänt sedan dess???
ja du säj det

Ja du…vem vet. Men vem är du MataHarry som inte har någon beskrivning på dig, inget namn, ålder, stad eller något på din profil. 
Ja det hade varit skoj att få veta lite mera om dig mataharry

Jag anar ugglor i mossen jag. hmmmm det är ju så lätt på ett forum att gå in anonym och spionera, jag gillar inte sånt men vet att det förekommer en hel del.
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

En fråga, varför undrar du om Leonis? Som tidigare skrivit, vem är du själv? Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Jag hade några dispyter med henne i mars - april. Jag har bara läst vad hon har skrivit och sen har jag ignorerat henne i mina försök att lära mig mera om perser. Då jag såg på hennes hemsida att hon hade katter till salu som jag var intresserad av, men pga min frånvaro så hann jag inte spara mailadressen o kan nu inte komma i kontakt med henne.
Här finns inga ugglor i mossen eller andra konstigheter.
jag skulle då inte köpa katte av henne jag=/

Naquita:
Ok, varför då???? Om du vill så kan du skriva till mig privat och berätta.
Efter allt jag läst och hört om henne såklart. fått veta mkt från personer jag litar på mkt väl.
mataharry en fråga bara
du hade ju så jäkla ont av leonis i alla dina inlägg innan
och helt plötsligt vill du köpa katt av henne hmm verka konstigt eller va tycke ni

Låser den här tråden då jag inte tycker att detta är ett ämne som bör diskuteras i forumet.