Löper äntligen .....

Typiskt! Men när kommer hanen tillbaka då? Hon kanske löper i början av nästa vecka också, i så fall hoppas jag att det fungerar med hanen att han är hemma igen!
Lycka till!
Visst är det typiskt eller hur? Hoppas han snart kommer hem eller så är det "bara" att vänta tills nästa löp..Så spännade hoppas det blir många fina bebisar.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#2 Ja, dem blir säkert jättefina, så vacker som honan är! Hur ser hanen ut? Är det en perser eller en exotic??
Kramar
Hanen är en rödtabby Exotic, jättevacker. Bild finns på min hemsida, www.curlicues.nu hoppas det är OK att länka härifrån. Chansen/risken hur man nu vill se det är stor att det blir både Perser och Exotic i kullen .
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Jahaja A-K det blev löp på lillStrimma i alla fall….Typiskt, men du ska se att hon löper om ganska snabbt om hon inte fortsätter efter helgen.
Söta bebisar blir det alldeles säkert. du har ju sett hennes systers kull!! MumsFilliBabba!
Välkommen hit du oxå förresten, har inte varit så aktiv på listan sen den dan jag kom hem från Norges utställning, det är en del att stå i då man kommer hem.
Nu ska jag sätta igång med att bada mina 2 kattungekullar….och dom är ju inte några om jag säger så 11 stycken sammanlagt att bada. PHU!!!!! Sen tänkte jag ta itu med några av dom vuxna oxå. Är man ledig så är man och då gäller det att passa på.
Ni kanske får se lite bilder på eftermiddagen om ni vill och om det blir några bra bilder vill säga :-))
Ha en fantastisk lördag allesammans
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#4 Han är också jättevacker! Det blir nog många röda kattungar i kullen eftersom att mamman också har rött i sig;)
Kramar
Alla honor blir röda eller creme och hanarna blir röda/creme eller svarta/blå. Det kan bli både Perser och Exotic i kullen.
Anna-Karin
Äntligen har hon slutat löpa !! Strimma började löpa natten till förra torsdagen och fram till midnatt inatt så skrek hon som en galning och försökte få både hundar och katter samt ett par skor att para henne. Nu är det bara att hoppas på att hon drar igång igen inom en inte allt för avlägsen framtid.
Anna-Karin
_samt ett par skor att para henne.
_är de inte för goa