Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 472 ggr
LarsiForshaga
0

Fråga om RC Persian 30

Hej på er där ute.

Jag måste få fråga er som använder RC Persian 30 om ni har kännt någon doft av den maten!??!?

Jag tycker det luktar FISK i hela köket där maten står….antagligen av endel som blivit blöta av vattnet. Har som sagt en hane som lägger maten vid och i vatten skålen.

Står på innehållsförteckningen att det innehåller fiskolja.

IdaJ
0

Det har jag inte märkt men jag har å andra sidan inget vidare luktsinne :)

Kittentotts
0

Nä jag har bra luktsinne, men jag har inte detta fodret så ofta, men det gör ju inget om det är fiskleverolja i. Tycker katterna katterna om det så är det ju ett bra foder.

krasivis
0

Jag blandar RC Sensible med RC Persian 30. Här finns ingen fisklukt såvitt jag vet i alla fall.

Dockan
0

CoolNej det har inte jag heller märkt,roligt att royal kom upp.Har börjat ge Oral Sentive(mot tandsten och dom bara älskar det,hade det förr och då gjorde dom det med.Har hört att Persian är väldigt fett var tycker ni?Hej Hopp LenaSkrattande

Hälsningar LENAGlad

krasivis
0

Det har jag också hört så när jag blandar är det mest RC Sensible och kanske en tredjedel Persian. Då märks det feta inte alls.

Bullan
0

Jag tycker både Persian och Sensitive har en skarp lukt. Använder numera Skincare…och det är stor skillnad på lukten på fodret. Och vet även andra som sagt samma sak.

Så tydligen är vi några som känner av en lukt i dessa foder!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

feiner
0

Använder RC indoor 27 mest som luktar ok, Prövar just nu Persian 30, den luktar inte gott. En katt matvägrade först men äter den nu när jag blandat upp den med indoor. Köper inte Persian igen när den tagit slut.

Annkis54
0

Lars_Kd…det verkar ju som du har rätt
den luktar..i alla fall för er som har bra luktsinne
så om ni inte vänjer er så föreslår jag att ni byter ut den..fast över tiden så att ni utnyttjar även denna
är den nån som har nåt förslag om vad han ska ta istället
han har 2 stooora o en mindre..perser/exo.. även den lilla är rundlagd men inte 1 år ännu
jag själv (uppfödaren) ger bara RC persian kittens till alla mina
samt Oral..som mina oxå älskar…så jag har inte erfarenheten av nåt annat

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se