Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 319 ggr
Cajza
2007-05-25 08:51
0

GODMORGON FREDAG

Ja så var det fredag igen och två lediga dager framför. Här i söder är ingen sol utan ganska grått men det regnar inte. Ha en trevlig dag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kittentotts
2007-05-25 09:12
0

Godmorgon ! Här har vi ungefär samma väder! Jag ska idag upp till Barnmedicin med jimmy för rutinkontroller för alla intyg som ska in till myndigheter imellanåt, lika jobbigt varje gång, man får inte missa något som ska med i intygen. Ska bli spännande höra vad han säger om hans längd denna gång, jimmy växer alldeles för fort, så vi får hoppas det inget fel är, han har stora problem med värk i kroppen, han är lika lång som en 12 åring normalt är, men han är 9 1/2år. Hoppas ni får en underbar helg alla!

krasivis
2007-05-25 09:44
0

Godmorgon!

Här i Mälardalen är det också grått med en svag ljusning emellan molnen.

//Bettan

ophelia
2007-05-25 09:53
0

Godmorgon!

Här på Österlen skiner solen.Det är 22+ .Vädret kan skilja sig rätt mycket med bara några mils avstånd.Jag skickar solen åt ditt håll Karin.  I dag ska jag förberada inför dotterns med familjs ankomst i morgon.Ha en bra dag allihop./Sylvia

LarsiForshaga
2007-05-25 10:41
0

Morrn morrn!

Skicka lite sol hit också….grått men inget regn än i Karlstad/Forshaga. Behöver sol så jag kan tvätta huset för målning. Hade bäst…./Lars.

Bart
2007-05-25 12:39
0

Hej alla!Här skiner solen och det blir ännu en fin dag.