Olivers torrfoder
Nu har jag beställt en säck Olivers. Någon med erfarenhet?
Hoppas iallafall att smakgarantin……..

Vi har testat Oliver's foder och våra katter rörde det inte. De nosade på det - men de smakade inte. Jag vägde upp 400 gram i två skålar och efter 4 veckor fanns det samma mängd i skålarna. Katterna.
Vi har testat Oliver's i två omgångar - det gamla fodret och det nya - de vägrade båda gångerna.
Oliver's smakgaranti fungerar bra. Du ringer till dom och de hämtar upp fodret.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Okej,det bådar kanske då inget gott
men prova gör jag väl.Är det så att dom hämtar hem fodret så är det bra.
Orijen,eller Acana?Någon som vet?

#2 Det är väl inte fel att prova ge Oliver's. Kanske mina katter som är kräsna =O). Hade absolut inga problem med att lämna tillbaka det - de ifrågasatte inte eller ansåg att jag skulle försöka igen. De bara tog tillbaka och jag fick pengarna insatt på kontot.
Tyvärr är det här med mat en djungel och de som ger Royal Canin tycker det är det bästa fodret medan de som ger Eukanuba tycker det är det bästa. Ja, vilket foder ska man ge?
Vi har testat Eukanuba, Orijen, Advance, Iams, Precept, ANF, Oliver's, Cat Exclusive, Perfect Fit (har kanske missat något). De flesta av dessa har katterna vunnit på utställningar och vi har då testat ge dom det.
Nu har jag börjat ge katterna Purina Pro Plan och de gillar det, de får inte diarré och de kräks inte. Min förhoppning är att jag kanske ska kunna gå över till det helt när RC-fodret är slut. Köper det billigt på Zooplus.com och får det levererat hem till dörren.
/Yvette
Det mesta jag prövar går åt här förr eller senare. Är det ingen som äter det frivilligt blandar jag lite i taget det i det vanliga fodret. Nästa jag tänkte pröva är Acana.

#4 Jag har blandat i de fodersorter som katterna inte vill äta i RC-skålarna - men då matvägrade de.
Nu måste jag blanda i Purina Pro Plan tillsammans med RC - annars äter de inte RC. Vill inte att RC ska gå till spillo.
/Yvette

Jag provade Olivers och de åt det men det var för de var hungriga dvs de gillade det inget vidare. Här är det Pro Plan Delicate som gäller, mumma tycker mina fyrbeningar/Laila

Jag funderar ju på det här med alla tillsatser,därför tänkte jag försöka något som ex. Olivers eller Acana,Orijen=)
Hej! Vi kör Orijen och Acana, har aldrig varit så nöjd med foder som jag är nu
Tänk bara på att när man går över till Orijen och har exp haft RC innan blir det som en liten avgiftning på katterna.. Bajset stinker extremt i typ två veckor, men härdar man ut det så kommer man aldrig ångra att man bytt till ett mer köttbaserat foder
Magar av stål och tallkottar i lådorna 
Jag har beställt Acana nu. Hoppas att våra katter tycker om det. 
Ja serverar du inget annat så blir dom tvungna att äta det 

Jaa vi kör svält metoden 
Mina totalvägrar Olivers.
jag har med bestält en säck olivers få se om mina kräsna katter äter. ha tesat iams mulitcat de tälska dom och även advnce.
ha en bra dag. kram
Använder Olivers foder , tycker det funkar här, dessutom är det ett näringsrikt foder. Det sista receptet /NYA/ 16 KG -799:- fritt hemkört.
Blandar, olivers , iams, royal , så får de äta av vilket de vill .
Har en som enbart äter Olivers, alltid bra avföring o mindre.
Eftersom vi vunnt en del foder, så blandar jag även detta , inga problem.
Mvh / Gujje
jag är nöjd mina katter älskde olivers. kram.
ha en bra dag. kram