Perser iFokus

Perser

Etikett06-till-salu
Läst 2028 ggr
evawennman
2012-02-03 15:43
1

Cat Dancer & Cat Crazies

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ett antal Cat Dancer och Cat Crazies kattleksaker hemma som jag tänker sälja. De är såklart helt oanvända och ligger kvar i sina originalförpackningar.

Sjukt roliga kattleksaker, tycker i alla fall mina katter!

Jag säljer de för 55 kr/styck inkl. frakt!

Dessa leksaker är ganska svåra att få tag på i Sverige, så passa på!

Maila om mig du vill köpa eva.w@hotmail.com

Först till kvarn! Skrattande

[chames]
2012-02-03 22:44
0

får man fråga vad det är för typ av leksaker? :)

evawennman
2012-02-04 16:34
0

Cat Dancer är på en lång ståltråd Längst ut sitter lite träbitar, och de rör sig liksom "dansar" när man viftar med den. Om man fäster den på väggen (på något sätt går det säkert) så kan katterna klara sigf själv och leka med den. Den rör sig lite ryckigt och väldigt intressant tycker dem. Pris per styck: 55 kr inkl frakt.

Cat Crazies är fyra små ringar i plast (inte riktigt runda utan lite vågiga i formen). Mina kattungar älskar att bita på dem och gå omkring med dem i munnen. Så lite som en bitring fast för katter… Och det fyra stycken små bitringar i en förpackning. Pris per förpackning: 55 kr inkl frakt.

Jina
2012-02-07 10:17
0

Har du bara en crazies? Intresserad

Amorstroll
2012-02-07 18:04
0

Hejsan!

För några år sedan köpte jag dessa små plast "bitringar", Cat Crazies, för första gången och mina katter är helt tokiga i dem!!

Absoluta favoriter bland alla deras leksaker!Glad

Jag rekommendera att ni tester dem!

Kram

Lisa (= Gun-Lis Lehtonen)

S*Amors Troll

Perser & exoter

http://www.amorstroll.com

evawennman
2012-02-08 11:58
0

#3 Nej tyvärr är det bara fyrpack, vill inte öppna paketen om inte fler kan tänka sig att dela på ett…

evawennman
2012-02-08 12:07
0

FINNS MASSOR KVAR AV BÄGGE SORTER!

jenay
2012-02-08 12:52
0

ha du sickat min beställnig ännu är jätte nyfiken om mina kissar gillar dom. mvh jenay.Skrattande

Skrattandeha en bra dag. kram

Jina
2012-02-08 15:35
0

Nej, menade EN fyrpack eller fler? På jakt efter 2 nämligen.

frukove
2012-02-09 07:39
0

Hej Ewa!

Det lät spännande.Jag köper en av varje få se vad mina katter tycker.Man har ju köpt några kattlksaker genom årens lopp och man vet ju ALDRIG vad de gillar.

Nu har jag ju mina barnbarn på 1½ & 5½ som bott här ett tag så alla katter har blivit lekta med i massor.Men vippor får inte lillebror ha för jag är så rädd att nåt öga ska bli skadat…Men allt det övriga har blivit väl använt.Att göra kojor,tunnlar,gladiatorbanor är vardag här.

Men nu ska dom snart få sin lägenhet så då blir det lugnt här.Då passar det med leksaker de kan roa sej med själva!

Värst blir det väl för "Hjärtat" hon är ju mest busig.Lego tjuvar hon hela tiden-att springa och busa med dom är kul tycker hon.

Helléne

evawennman
2012-02-28 12:45
0

Tänkte bara meddela att jag fortfarande har massor kvar! Skrattande

Paddiz
2012-02-28 14:51
0

Kan verkligen rekommendera leksaken Cat Crazies. Våra katter är som tokiga i dessa små plastringar. Till och med Lillegutt som ALDRIG leker bär runt dessa ringar i munnen.

Detta är den bästa leksaken jag någonsin köpt till katterna.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

jenay
2012-02-28 21:07
0

jag håller med mina är som tokiga i leksaken rek båda.

Skrattandeha en bra dag. kram

frukove
2012-03-04 09:50
0

Tack Ewa!

Jag har hämtat ut leksakerna!De gillas verkligen!Av katterna så klart!

Varje morgon har de lyckats slarva bort alla ringar så då blir jag oxå aktiverad och får gå på alla 4 och leta:)

Cat Danzer är ju bättre -den är kvar på trappstolpen Flört

Ha en skön dag!

Heléne I Skellefteå

evawennman
2012-03-21 20:02
0

Härligt att de gillar leksakerna :)

Finns forf. en hel del kvar!