Idag fyller jag år!
Godmorgon!
Grattis Ida till de två små kattungarna.
Idag är det min födelsedag och jag fick kaffe på sängen. Alla mina djur + min man o min son uppvaktade mig. Underbart!
Må så gott i dag allesammans
önskar Bettan
Grattis på födelsedagen Lena
Hälsningar LENA

Grattis önskar Sylvia
Tack Lena för den fina tårtan och Sylvia för den vackra rosbuketten! Tidigare fick jag presentkort på böcker så nu är allt komplett för att ha kalas!

Carina!
Tack för den mysiga kattgratulationen!
Grattis på födelsedagen!!

GRATTIS på födelsedagen.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
Grattis på födelsedagen
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Tack alla för era gratulationer!
Det här är ett så underbart forum, där man verkligen känner att man räknas. Inte bara för att man fyller år utan också när man våndas eller gläds över något.
Ni är så gulliga allihopa!
/Bettan
grattis på födelsedagen!
Grattis på födelsedagen! =) Ha nu en trevlig dag!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
ja grattis på födelsedageb å ha en underbar dag// nanna
Ett jättegrattis från oss i Trollhättan oxå
ja må du leva…..
Tack alla som grattat mig!
Min födelsedag har varit jättebra. Min äldsta syster kom hit och grattade. Hon kom också för att kolla på mina katter för hon hade inte sett alla.
I kväll har vi jobbat lite på en kattgård som vi byggt, mannen och jag. Den är 2.20 hög och eftersom jag har en liten "apkatt" så klättrade hon så klart upp ett par gånger och gick omkring på den fem centimeter smala kanten. Jag höll på att få hjärtslag.
Så nu har vi satt en ram inåt som är ca tre decimeter bred. Nu är de flesta katterna ute och lilla Wendi försökte som vanligt klättra upp och över. Men se, det gick inte längre för hon slog huvudet i ramen. Nu ska vi spänna ett kamoflage (kanske felstavat) nät över som tak sedan ska det hela vara klart.
Hälsningar Bettan
Ett något försenat grattis 
/Lotta
Tack för gratulationen! Det var länge sedan jag blev så här mycket uppvaktad. Kul!
Tack för gratulationen! Det var länge sedan jag blev så här mycket uppvaktad. Kul!