Vuxna perser till salu
Här kommer mina "stora kattungar"
som är till salu.
De har blivit kvar då många bara vill ha de som är små. Och tyvärr så tror många att man kan forma en kattunges personlighet när man tar den som liten…men det kan man inte,personligheten och anlaget finns redan hos den egna individen.
Dessa tre säljs endast till sällskap.
De är trevliga och personliga på sitt sätt. Vana med andra katter och hundar. Kloklippning och hårvård med dusch och fön är de vana med. Även vana med ett litet barnbarn som kommer på besök ibland.
Finns intresse så hör av er via PM här eller sök upp min hemsida där både e-mail och telnummer finns.http://www.heliotropes.se/
……………………………………………………………………….
Först ut är han som har bott kvar hemma längst,en kastrerad Chinchilla kille som är väldigt snäll och gó även till de som är mycket mindre än han själv. Pratar gärna lågt och försynt. En klok kille som kan ta sig för med några rallyvändor över golv och soffrygg..så han är inte helt "borta"
Han fyller tre år i sommar.
Här kommer en storvuxen och tung kastrerad grabb, King Kurly,han har nyss fyllt 1 år. Han har ett beteende som påminner om en fumlig elefant som kan komma på att en liten mus är läskig
Han gillar,och gillas väldigt mycket av män…Han "flyter" ut där han lägger sig. Håller man inte i honom så kan han halka ner på golvet om han ligger på ens ben.
Här kommer en kort och kubbig tjej. Kleopatra har också nyss fyllt 1år ,gillar verkligen att få visa upp sig i en fin päls och det är ju bra då hon har en väldigt lång,härlig päls i fin kvaliteé. En liten snäll prinsessa.
Hon ser lite rolig ut när hon busar runt med korta steg och med svansen högt buren..divan..
Gud vad vackra de är. :)
varför bara till sällskap???? hona va ju läcker.
ha en bra dag. kram
Åh, Ginos ögon får mig att dö lite inombords. Superfint gäng!
Harrys sköna blogg - http://persernharry.blogspot.com/

Tre läckerbitar, mumma /Laila
Jättefina alla tre och de har någon väldigt harmoniskt i blicken, men King Kurly är speciellt charmig. Bilden på honom ser ut som ett konstverk.
#10 Vad roligt att höra! De ser så fina och mysiga ut.
#10 Jag förstår att de gick åt snabbt, så fint som du presenterade dem! Så ser annonser för älskade katter ut och då spelar det ingen roll att de passerat kattungestadiet!
Sajtvärd Katter iFokus
Jag som nästan tänkte höra mig för om Kurly… Tur de var sålda!
Det känns alltid mer i ens hjärta när de har bott hemma ett längre tag…men man hoppas ju på att de blir lika väl omhändetagna och älskade dit de kommer,och att de kan bli lite extra bortskämda..